کد خبر: ۲۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 17
سیروپ زنجبیل و روغن زیتون یکی از بهترین داروهای خانگی برا کاهش درد با مواد طبیعی است. این سیروپ ضد التهاب، ضد درد و دیورتیک است

شفا آنلاین>سلامت>این سیروپ  از ترکیب زنجبیل و روغن زیتون درست شده خواص ضد درد و ضد التهاب دارد که به خلاص شدن از شر درد به شما کمک می کند.

به گزارش شفا آنلاین:سیروپ زنجبیل و روغن زیتون یکی از بهترین داروهای خانگی برا کاهش درد با مواد طبیعی است. این سیروپ ضد التهاب، ضد درد <Pain killer>و دیورتیک است
. در میان بسیاری از  مزایای دیگر به بهبود گردش خون و درمان مشکلات گوارشی هم کمک می کند.

خواص بازسازی کننده و افزایش دهنده میلی جنسی زنجبیل شناخته شده است و به دلیل عطر و طعمی که دارد به عنوان عم دهنده یا خوشبو کننده استفده می شود.


خواص زنجبیل

زنجبیل منبع کلسیم، روغن های ضروری، اسیدهای آمینه، فسفر و ویتامین ب و ث است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. جینجرول ماده فعال زنجبیل خطر سرطان کولون و سرطان تخمدان را کاهش می دهد همچنین یک اکسپکتورانت قوی برای برونشیت، آسم، آنفلوآنزا و سایر بیماری های تنفسی است.

اگر میخواهید مصرف مسکن های شیمیایی را کنار بگذارید این سیروپ بهترین گزینه شما برای تتسکین د رد است. به دلیل خواص دیورتیکی که دارد مایعات اضافی جمع شده در مفاصل را از بدن بیرون رانده و باعث کاهش التهاب می شود.

به علاوه زنجبیل در درمان گرفتگی معده و مشکلات  دستگاه گوارش بسیار موثر است. این سیروپ در موارد مربوط به مسمومیت غذایی و عفونت روده در اثر ورود باکتری می تواند به بهبود شما کمک کند


طرز تهیه سیروب زنجبیل و روغن زیتون برای تسکین درد

150 گرم زنجبیل تازه را تمیز شسته و 2 ساعت کناری بگذارید تا خشک شود. سپس 250 میلی لیتر روغن زیتون را در تابه ای کوچک بریزید وزنجبیل را رنده کرده به ن بیفزایید و خوب مخلوط نمایید

فر را با دمای 300 درجه فارنهایت روشن کنید تا گرم شود و مخلوط آماده شده را 2 ساعت در فر قرار دهید و سپس از فر بیرون آورده کناری بگذارید تا سرد شود و صاف کنید و روغن آماده شده را در شیشه ای بریزید. این سیروپ را می توانید به مدت 6 ماه در محلی خشک و خنک نگهداری نمایید.

روغن زنجبیلی که درست کرده اید را می توانید برای تسکین انواع دردها استفاده کنید ضمن این که رایجه آن پشه ها و سایر حشرات را از شما دور می کند.


تسکین درد آرتریت و گرفتگی عضلات با روغن زنجبیل


برای احیای ذهن و بدن باید روزانه 2 تا 3 قطره از این سیروپ استفاده کنید. اگر می خواهید از شر درد آرتریت یا گرفتگی عضلات و کمر درد راحت شوید2 تا 3 قطره از این سیروپ را روی ناحیه دردناک ماساژ دهید. همچنین توصیه می شود روزی 2 تا 3 قطره از آن را به صورت خوراکی مصرف نمایید.


مصرف سیروپ رغن زیتون و زنجبیل برای درمان نفخ شکم تا برونشیت

اگر دچار ناراحتی گلو یا سینوزیت هستید توصیه می کنیم 3 قطره از این سیروپ را در بینی بچکانید. این سیروپ به شما در مقابله با برونشیت، آیم، سرفه، تنگی نفس و آنفلوآنزا کک می کند. همچنین به خروج خلط از گلو و ریه ها کمک می کند.


مصرف سیروپ رغن زیتون و زنجبیل برای زیبایی

با ماساژ 3 قطره از این سیروپ روی پوست می توانید از خواص بازسازی کننده زنجبیل برای ترمیم ترک های پوستی و چین و چروک استفاده کنید.


مصرف سیروپ رغن زیتون و زنجبیل برای کلسترول و فشار خون بالا

مصرف خوراکی سیوپ روغن زیتون و زنجبیل خطر ابتلا به فشار خون را کاهش می دهد همچنین با کلسترول بد مقابله کرده و خطر لخته شدن خون وتصلب شرائین را کاهش می دهد. این سروپ برای درمان بیماری های قلبی ایده آل آست.

مصرف روزانه 2 تا 4 قطره از این سروپ زنجبیل به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن کمک می کند.

داشتن همیشگی سیروپ زنجبیل و روغن زیتون در خانه به کاهش درد های شما کمک کرده و گزینه ای مفید برای حفظ سلامتی شماست. سیمرغ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: