کد خبر: ۲۲۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 15
متهم به محض اینکه متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود شد، سوار یک دستگاه خودروی سواری شده و از محل فرار کرد
شفاآنلاین>سلامت> سرهنگ مجید عسگر نیا رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس درباره جزئیات این پرونده گفت: ساعت ۴ و نیم صبح بیست سوم بهمن ماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری که در حال گشت زنی بودند، مشاهده کردند فردی در حالی که کلاه و دستکش در دست دارد، مقابل یک عابر بانک ایستاده است که ماموران به رفتار وی مشکوک شدند.

به گزارش شفاآنلاین، وی با اشاره به اینکه ماموران برای رفع ظن مدتی رفتار وی را تحت مراقبت قرار دادند، افزود: متهم به محض اینکه متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود شد، سوار یک دستگاه خودروی سواری شده و از محل فرار کرد.

سرهنگ عسگرنیا ادامه داد: پس از تعقیب و گریز متهم و دستگیری وی ماموران به همان محل قبلی مراجعه و متوجه شدند که متهم چند حفره را با مته بر روی دستگاه ATM ایجاد کرده است.

وی افزود: متهم برای تحقیقات(researches) تکمیلی به کلانتری منتقل شد و در تحقیقات اعتراف کرد که با بهره گیری از دیدن فیلم پلیسی قصد داشته که به روش سرقت در آن فیلم، پول‌های داخل ATM را سرقت کند.

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس با اشاره به اینکه متهم دانشجوی پزشکی است، افزود: متهم(Accused) برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: