کد خبر: ۲۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 15
عضوهيات مديره انجمن باروري وناباروري كشور در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- رئیس مرکز تحقیقات سرطان های دستگاه ادراری تناسلی با بیان این که از هر 2 یا 3 نفرايراني یک نفر نوعي اختلال جنسی را تجربه می کند گفت: شیوع بیماری زود انزالی در ایران درميان 20 تا 45درصد مردان جامعه به چشم مي خورد.

دکتر محمدرضا نوروزی درگفتگوي اختصاصی با خبرنگار شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود: بسیاری از طلاق ها ریشه در مسائل جنسی دارد حال آنكه بخش قابل توجهي ازاين مسايل ومشكلات ازطريق متخصصين پزشكي مربوطه قابليت برطرف شدن دارند.

عضوهيات مديره انجمن باروري وناباروري كشور ادامه داد: این در حالی است که متأسفانه یکی از 5 علل طلاق همسران اختلالات و مسائل جنسی از جمله زود انزالی است.

عضو هیئت مدیره انجمن اورولوژی ایران تصریح کرد: بنابراین مشكلات جنسي به عنوان یک موضوع بسیار مهم همواره میان خانواده ها مطرح بوده است.

وی با بیان این که 20 تا 45 درصد از مردان اختلالات توانایی جنسی را تجربه می کنند در عین حال هشدار داد: یکی از معضلات پیش روی ما زود انزالی است که متأسفانه برخی جوانان به دلیل انزال زودرس دراقدامي غيرمنطقي وفقط به تصورحل مشكل شان شروع به مصرف تریاک می کنند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد:اين درحالي است كه با مصرف مواد مخدری نظیر تریاک، فرد به مرور زمان دچار کاهش میل جنسی خواهد شد وعواقب سنگين ديگري گريبانگيرش خواهدشد.

وی یادآور شد: همچنین برخی از افراد ضمن آماده سازی خود برای شروع رابطه جنسی و افزایش میل جنسی دست به مصرف ترامادول می زنند این در حالی است که به دنبال اعتیاد به آن و با گذر زمان آثار معکوسی از جمله کاهش میل جنسی از خود بر جا می گذارد.

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادرار توصیه کرد: از آنجا که مسائل جنسی در تداوم زندگی زناشویی دارای نقش بسیار پر اهمیتی می باشد از این رو بهتر است در صورت بروز هر نوع مشکل یا نارضایتی جنسی به پزشکان اورولوژیست،روانپزشکان و سایر پزشکان متخصص مربوطه مراجعه وازهرگونه خوددرماني يااقدام خودسرانه جلوگيري شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: