کد خبر: ۲۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 14
مسوول ستاد عمره مکه :
شفا آنلاين-مسوول ستاد عمره مکه مکرمه با تاکید بر این که هیچ گزارشی از ابتلای زائران ایرانی به ویروس کرونا وجود ندارد، گفت: خانواده های زائران بیت الله الحرام نگران سلامت عمره گزاران نباشند.
به گزارش شفا آنلاين،ˈحسن سحرخیزˈ افزود: این ویروس بیشتر در شرق عربستان رایج است، از این رو جای هیچگونه نگرانی برای زائران ایرانی وجود ندارد.

وی با بیان این که خانواده های زائران بیت الله الحرام نگران سلامت عمره گزاران نباشند، خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری انجام گرفته است اما نیازمند همکاری زائران در رعایت موارد بهداشتی هستیم.

سحرخیز در ادامه با تشریح راهکارهای جلوگیری از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا اظهار داشت : زائران باید از مصرف احتمالی شیر و فرآورده های لبنی خودداری کنند، افزون بر این که شستشوی مداوم دست ها با آب و صابون قبل و بعد از غذا و همچنین پس از سرفه و عطسه ضروریست.

مسوول ستاد عمره مکه مکرمه بر رعایت بهداشت محل اسکان و اماکن عمومی و شستشوی دقیق میوه و سبزیجات قبل از مصرف تاکید کرد و افزود: توصیه می شود زائران تا حد امکان در مجامع عمومی از ماسک مناسب استفاده کنند و از دست دادن و روبوسی با زائران دیگر کشورها خودداری کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: