کد خبر: ۲۲۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 05
دکتر مریم میکانیک، متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

من قرص کنتراسمین میخورم یه شب فراموش کردم صبحش خوردم از اون به بعد صبحا دارم میخورم جای شب اشکالی نداره؟؟؟ بعد اینکه دکترم یدو فولیکم داده بود همراهش قطع کردم چون تپش قلب داشتم الان بعد از چند روز قطع کردن هنوز دارم گاهی و احساس سرگیجه. قرص اندروستینم ۱۰ روز اول پریود میخورم نمیدونم سرگیجه و تپش قلبم از کدومشونه

 سرگیجه و یا حالت تهوع  و یا حتی طپش قلب مربوط به مصرف کنتراسپتیو ها ست و احتمالا مربوط به داروهای دیگر مصرف شده نیست اگر این دارو شب مصرف شود علایم بهتر تحمل خواهد شد.

 

من قرص تری فاربه میخورم قرصم تموم بشه بعد بسته بعدی رو کی بای شروع کنم

 

قرصهای تری فازیک به طور پیوسته مصرف می شوند چون حاوی قرصهای بی اثر در انتهای قرص‌ها هستند.

 

من 8ماه پیش کورتاژمول داشتم الان صفر تافروردین ازمابش ماهیانه م تموم میشه بعدش میتونم بارداربشم دیگه مول بوجودنمیاد


 

اینکه می گویند یکسال پس از مول باید از حاملگی جلوگیری کرد به علت اطمینان از عدم عود مول است و به این معنی نیست که با این فاصله گذاری حاملگی بعدی به هیچ وجه مول نمی شود بلکه  باید در ابتدای بارداری بعدی هم از نظر مول سونو داده شود.



بعد از سومین زایمان دی وی تی پای چپ شدم.بعد از 5روز بستری شدن در بیمارستان تشخیص لوپوس رو دادن.الان دارم دوران بهبودی پای دی وی تی شده رو طی میکنم..به اختیار خودم شیر دهی به دخترم رو قطع کردم چون از 10دکتر و داروساز درباره شیر دهی بعد از مصرف پردنیزول و ریوارکسابان و هیدروکسی کلرومین سولفات سوال پرسیدم و.جوابهای متناقض میشنیدم.لطفا نظرتون رو درباره مصرف این قرصا و شیردهی بگویید.

داروهایی که بیمار برای لوپوس  مصرف می کند  برای شیر دهی مشکلی ندارد


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: