کد خبر: ۲۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 13
وزیر اسبق بهداشت در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- وزیر اسبق بهداشت گفت: به بهبود وضع تعرفه ها کم و بیش خوش بین هستیم ضمن اینکه صادقانه بگویم چاره ای نداریم زیراعلی رغم این که جامعه پزشکی تاکنون با این تعرفه ها ساخته اما در حقش ظلم جدی هم شده است.

دکتر ایرج فاضل در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر با بیان این که طبق قانون ،تعرفه ها باید عادلانه باشد افزود: یکی از معانی عادلانه بودن این است که میزان تعرفه ها با تمام نرخ های موجود در جامعه متناسب باشد.

نماینده وزیربهداشت در شورای عالی سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: اما مشکل اساسی حاکی از اینستکه الان در جامعه دیگر کشش وجود ندارد و بیمه ها و مردم هم تحمل این انباشته شدن را ندارند.

وی تصریح کرد: بنابراین ما نمی توانیم از یک تعرفه واقعی و عادلانه صحبت کنیم بلکه مجبوریم از تعرفه ای صحبت کنیم که در شرایط عادی قابل تحمل باشد و مملکت بتواند از عهده آن بر آید.

رئیس جامعه جراحان ایران یادآور شد: امیدواریم آنچه اعلام می شود که به طور قطع واقعی و عادلانه نیست حداقل بتواند به صورت مقطعی مقداری آرامش ایجاد کند و با برنامه ریزی های کلی در آینده به رقم معمول برسد.

وی به خبرنگار شفا آنلاین گفت: امیدواریم که با اعمال رفتار منطقی میزان آرامش درجامعه پزشکی افزایش  یابد و مفاسد هم از بین برود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: