کد خبر: ۲۲۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۷ - 2019January 17
هم پروازهای داخلی و هم پروازهای خارجی نسبت به سال پیش کاهش داشته است و علت آن گران شدن خدمات به‌خاطر افزایش نرخ ارز است
شفاآنلاین>اجتماعی>دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان‌رضوی گفت: در مسیرهای داخلی و خارجی به‌علت افزایش نرخ ارز و در مسیرهای خارجی به‌علت گران شدن نرخ خدمات نسبت به سال گذشته کاهش پرواز داشته‌ایم.

به گزارش شفاآنلاین، مجید فرقانی ، در خصوص کاهش یا افزایش پروازهای صورت گرفته در سال و اثرگذاری نرخ ارز در تغییر قیمت بلیت‌ها اظهار کرد: در مسیرهای داخلی هم به‌خاطر این‌که فصل سفر<a trip> نیست و مردم گرفتارند، کمتر نسبت به قبل پرواز انجام شده است.

وی ادامه داد: هم پروازهای داخلی و هم پروازهای خارجی نسبت به سال پیش کاهش داشته است و علت آن گران شدن خدمات به‌خاطر افزایش نرخ ارز است، چون زمانی که ارز هم برای شرکت‌های هواپیمایی و هم برای مردمی که می‌خواهند بخرند تا با آن سفر خارجی انجام دهند، گران شود یا ارزی که آژانس‌ها بخواهند با آن ارز رزرو هتلی انجام دهند، گران شود، تقاضا هم نسبت به سال قبل کمتر می‌شود.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان‌رضوی تصریح کرد: به‌طور کلی وقتی ارز گران شده، قیمت‌های هواپیماها و خدمات دیگر هم مانند هتل و پذیرایی گران شده است. اکنون تقریباً دو ماه است که یک ثبات نسبی‌تری نسبت به قبل به‌وجود آمده و نرخ‌ها نسبت به دو و سه ماه پیش متعادل‌تر است.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: