کد خبر: ۲۲۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۷ - 2019January 16
کثیف ترین مرد ایرانی که بیش از 60 سال حمام نرفته و عجیب ترین غذاها را میخورد و پیپش از فضولات حیوانات می باشد. عمو حاجی در دهستان دژگاه شیراز زندگی میکند
شفاآنلاین> سلامت> کثیف ترین مرد ایرانی که بیش از 60 سال حمام نرفته و عجیب ترین غذاها را میخورد و پیپش از فضولات حیوانات می باشد. عمو حاجی در دهستان دژگاه شیراز زندگی میکند.

به گزارش شفاآنلاین، کثیف ترین مرد ایرانی که بیش از 60 سال حمام نرفته و عجیب ترین غذاها را میخورد و پیپش از فضولات حیوانات می باشد. عمو حاجی در دهستان دژگاه شیراز زندگی میکند.

مردی که در دهستان دژگاه در بخش دهرم شهرستان فراشبند روزگار می گذراند و به حاج عمو معروف است از حمام گریزان است و معتقد است تمیزی باعث بیماری اش می شود. عمو حاجی چهره ای همانند انسان های غارنشین دارد که حتی مردم عادی سن او را نزدیک به یک قرن می دانند.

 او از خوردن هر نوع خوراکی تازه و نوشیدن آب بهداشتی(Sanitary) پرهیز می کند و غذای خود را با نیم پز کردن مردار حیوانات فراهم می کند.

 این پیر مرد یک پیپ هم دارد که از یک زانوی سه اینچی آب تشکیل شده و او سرگین (فضولات) حیوانات را در آن می ریزد و آتش می زند و به آن پک می زند و با هر مرتبه پک، دود پر حجمی از دهانش خارج می شود. او همچنین با سوزاندن موها خود را آرایش می کند.

محل زندگی این مرد رویگردان از بهداشت و مردم، محل تجمع سگ، گاو و چهارپایان محل است.

 چند سال پیش جوانان محل تصمیم گرفتنند عمو حاجی را به رودخانه ببرند تا آبی به بدن این مرد برسد، به همین منظور هنگامی که عموحاجی در خواب بود او را در عقب یک وانت گذاشتند تا او را در رودخانه حمام کنند اما وقتی به رودخانه رسیدند، دیدند عمو حاجی در عقب وانت نیست زیرا او پیش از رسیدن، خود را به بیرون از وانت انداخته بود تا مبادا بدنش با آب آشتی کند وعمو حاجی همان جا گفته بود اگر تمیز شوم، مریض می شوم.

لیوان او یک حلب 5 /4 کیلویی روغن است و او با استفاده از این حلب روزانه نزدیک به پنج لیتر آب می نوشد.

لباس پوشیدن این مرد در دهستان دژگاه که دارای گرمای نزدیک به 50 درجه سانتی گراد است شگفتی آور است زیرا او تمام لباس هایی را که مردم این منطقه برایش می آورند، پس از بریدن آستین های پیراهن و پاچه های شلوار با دندان، آنها را برتن می کند.

 لوازم زندگی او شامل یک چماق است که پیشتر پلوس وانت بوده است و وزن آن 17 کیلوگرم است، استکان چایخوری این مرد عجیب یک کلاه ایمنی(Safety) اسقاطی است و چند حلب کهنه روغن نباتی است که بچه های این دهستان با آفتابه در این حلب ها برای او آب می ریزند.












نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: