کد خبر: ۲۲۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۷ - 2019January 15
در هفته گذشته ۷۰ درصد مطالبات باقیمانده پاراکلینیک‌ها و ۳۰ درصد مطالبات باقیمانده بیمارستان‌های خصوصی نیز پرداخت شده و مابقی پس از دریافت بخش دوم منابع حاصل از صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد شد
شفاآنلاین>سلامت>معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این‌که بخش زیادی از بدهی‌های بیمه سلامت به پزشکان و مراکز طرف قرارداد طی هفته گذشته پرداخت شده است، از پرداخت کل مطالبات سال ۹۶ پزشکان و دندانپزشکان عمومی، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، مراکز شیمی‌درمانی، فیزیوتراپی و دیالیز در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، شاهرخ رامزی  با بیان این‌که مطالبات فوق از محل دریافت بخش اول منابع حاصل از صندوق توسعه ملی که به دستور مقام معظم رهبری در اختیار بیمه سلامت قرار گرفت، پرداخت شده است، افزود: در هفته گذشته ۷۰ درصد مطالبات باقیمانده پاراکلینیک‌ها و ۳۰ درصد مطالبات باقیمانده بیمارستان‌های خصوصی نیز پرداخت شده و مابقی پس از دریافت بخش دوم منابع حاصل از صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان این‌که از ابتدای سال ۹۷ انضباط مالی خوبی در بیمه سلامت برقرار شده است، گفت: پرداختی‌ به داروخانه‌ها را تا تیر ماه و برخی از استان‌ها تا مرداد ۹۷ انجام داده‌ایم. در مورد بیمارستان‌ها و سایر مراکز خصوصی پزشکی هم تا مرداد و برخی استان‌ها شهریور ۹۷ پرداخت شده است و اگر سازمان برنامه و بودجه اعتبارات<Credits> را به‌ موقع تخصیص دهد، این انضباط حفظ خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، رامزی درباره پرداختی به پزشکان خانواده نیز گفت: پرداخت ۸۰ درصد مطالبات پزشکان خانواده نیز در حوزه روستایی تا مهرماه و در حوزه شهری تا شهریور ۹۷ انجام شده است. دستور پرداخت ۲۰ درصد بقیه را نیز داده‌ایم و بیمه سلامت با ادامه این روند امیدوار است رضایت همه شرکای کاری را جلب کرده باشد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: