کد خبر: ۲۱۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۷ - 2019January 12
شفاآنلاین: دکتر علی نوبخت نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیامی صادر کرد
شفاآنلاین>سلامت> دکتر علی نوبخت نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیامی صادر کرد.

به گزارش شفاآنلاین، در این پیام آمده است: 
نامگذاری روز پرستار(Nurse) در تقارن با ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) نشانه ی قداست، شرافت و شخصیت والای زنان و مردان با همتی است که با الگو و سرمشق قرار دادن آموزه های دینی آن بانوی بزرگ اسلام نام خود را در کسوتی شریف رقم زده اند.

پرستاری نه فقط یک شغل و یا تخصص بلکه هنری است که به دلیل روح بزرگ و سعه ی صدر والای پرستاران عزیز در ایثار و اهتمام به بهبود وضعیت دشوار بیماران (patients)در لحظات و دقایق ناآرام موجبات تسکین و آسایش هر انسانی را فراهم می آورند.

روز میلاد بزرگ پرستار صحنه ی کربلا -حضرت زینب(س)- و روز پرستار را با سپاس و ستایش از خدمات بی دریغ پرستاران شریف و زحمتکش، به جامعه ی پرستاری کشور، استادان و دانشجویان معزز رشته ی پرستاری و مردم شریف ایران تبریک عرض می کنم.

توفیق و ارتقای روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران عزیز را از درگاه خدواند بزرگ مسالت می نمایم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: