کد خبر: ۲۱۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۷ - 2019January 05
12 تا 15 میلیون نفر در نوبت گرفتن کارت هوشمند ملی هستند که هنوز کارت خود را دریافت نکرده اند. بیش از 190 دستگاه به صورت برخط و همچنین 200 هزار نقطه با پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال در ارتباط هستند که استعلام های هویتی را از این طریق دریافت می‌کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که کارت هوشمند ملی آنها تا قبل از 29 اسفند سال 96 صادر شده بود و برای دریافت آن مراجعه نکردند، سریال کارت ملی قبلی آنها باطل شده و باید برای دریافت کارت جدید خود مراجعه کنند.

به گزارش شفاآنلاین، سیف الله ابوترابی افزود: این افراد که مدت هاست کارت هوشمند ملی آنها صادر شده است و متاسفانه برای دریافت آن مراجعه نکرده اند سریال کارت آنها برای گرفتن خدمات باطل شده است و باید هرچه زود تر برای دریافت کارت خود به دفاتر پیشخوانی که اقدام به ثبت نام<Register> کرده اند، مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تمام افرادی که امسال درخواست کارت هوشمند ملی کرده‌ و مرحله تکمیل ثبت نام را انجام داده‌اند، می توانند بر اساس اصلاحات انجام شده، کارت خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: برای تمدید مهلت دریافت این کارت ها برنامه ای نداریم و افرادی که فاقد کارت هوشمند ملی هستند، باید هر چه زودتر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند و این زمان را به پایان سال موکول نکنند.

ابوترابی ادامه داد: 12 تا 15 میلیون نفر در نوبت گرفتن کارت هوشمند ملی هستند که هنوز کارت خود را دریافت نکرده اند. بیش از 190 دستگاه به صورت برخط و همچنین 200 هزار نقطه با پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال در ارتباط هستند که استعلام های هویتی را از این طریق دریافت می‌کنند.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: