کد خبر: ۲۱۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۷ - 2019January 04
شب گذشته با توجه به بارش شدید برف پرسنل زحمتکش راهداری در حال برف روبی مسیر شمشک به دیزین بودند که با توجه به بهمن شدید یک کارگر جان خود را از دست داد و یک نیروی دیگر حال وخیمی دارد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>بازگشایی مسیر شمشک به دیزین با یک حادثه ناگوار همراه بود.

به گزارش شفاآنلاین با بارش برف در ارتفاعات تهران فصل اسکی رسما آغاز شده و پیستهای اطراف تهران به روی مشتاقان این رشته بازگشایی شده است.

از چهارشنبه شب تا آخرین ساعات پنجشنبه بارش سنگین برف <Snow>در ارتفاعات تهران ادامه داشت و همین موجب بسته شدن راه مواصلاتی شمشک به پیست اسکی دیزین شد.

از همین رو بهره‌بردار پیست دیزین برای بازگشایی این مسیر و بازگشایی مجدد آن در روز جمعه برای حضور اسکی بازان در ساعات پایانی دیشب در حالیکه برودت هوا به شدت پایین بود و بارش پراکنده برف هنوز ادامه داشت، اقدام کرد.

شب گذشته با توجه به بارش شدید برف پرسنل زحمتکش راهداری در حال برف روبی مسیر شمشک به دیزین بودند که با توجه به بهمن شدید یک کارگر جان خود را از دست داد و یک نیروی دیگر حال وخیمی دارد.

این در حالی است این مسیر از سوی راهداری بسته شده بود اما با توجه به تعهد بهره‌بردار مجموعه دیزین این مسیر بدون اطلاع باز شد و در نهایت این اتفاق ناگوار رخ داد.

این اتفاق در حالی در محور دیزین و منطقه میشک در رخ داد که طبق تجارب قبلی و نظرات کارشناسی بازگشایی این محور برف‌گیر و حادثه‌خیز بعد از یک بارش سنگین باید ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از بارش صورت بگیرد اما متاسفانه پیمانکار مربوطه به رغم همه هشدارها و تجارب تلخ گذشته برای درآمدزایی در روز تعطیل جمعه در همان شب بارش اقدام به بازگشایی جاده می‌کنند و این حادثه ناگوار رخ می‌دهد.

حتی فرماندار شمیرانات و اداره ی راه و ترابری شمیرانات، در این رابطه هشدارهای لازم را داده و با بازگشایی این محور در این زمان مخالف بوده‌اند. فارس

برچسب ها: دیزین ، کشته ، مصدوم ، راهداری ، شمشک ، بهمن ، برف
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: