کد خبر: ۲۱۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 2018December 30
برخی مواد غذایی مانند گوشت بدون چربی، مرغ و بوقلمون، ماهی چرب، سبزیجات برگدار تیره، ترکیبات خوراکی مغذی، نخود و لوبیا، محصولات لبنی و زنجبیل و رب گوجه فرنگی موادی هستند که برای افراد مبتلا به سرطان مفید است
شفاآنلاین>سلامت>اگرچه سرطان بیماری سخت و طاقت فرساست، اما با رژیم غذایی سالم و رعایت برخی نکات می‌توان از آن جلوگیری کرد.

به گزارش شفاآنلاین، هنگام مواجه با یک بیماری جدی مانند سرطان<Cancer>، برنامه ریزی برای وعده‌های غذایی احتمالا آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنید، اما لازم است که بدانید دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم بخشی مهم از یک برنامه درمانی کارآمد محسوب می‌شود.

مصرف مواد غذایی خوب و مغذی اثرات جسمانی، روانی و احساسی خوبی را به‌همراه خوهد داشت؛ غذایی که مصرف می‌کنید انرژی مورد نیاز شما طی روند درمان را تامین می‌کند،‌ همچنین زمانی که مواد مغذی لازم را دریافت کنید احساسی بهتر در شما شکل  خوهد گرفت.

برخی مواد غذایی مانند گوشت بدون چربی، مرغ و بوقلمون، ماهی چرب، سبزیجات برگدار تیره، ترکیبات خوراکی مغذی، نخود و لوبیا، محصولات لبنی و زنجبیل و رب گوجه فرنگی موادی هستند که برای افراد مبتلا به سرطان مفید است.

خوب است بدانید سس‌های گوجه فرنگی نه نتها از محتوای بالای ویتامین C بهره می‌برند بلکه گوجه فرنگی به از بین بردن مزه بدن دهان در برخی از بیماران مبتلا به سرطان که دوره شیمی درمانی را می‌گذرانند، کمک  خواهد کرد.yjc


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: