کد خبر: ۲۱۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۷ - 2018December 28
افتتاح این بیمارستان مهم ترین پروژه‌ای است که در این دولت به بهره برداری رسید. هم‌چنین 100 تخت دیگر در شهرستان باشت و کهگیلویه افتتاح خواهد شد که مجموعا به 400 تخت در استان می‌رسد
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت با بیان اینکه طی یک جمع بندی قرار بود 31 هزار نیرو بکار گیری شود، عنوان کرد: در بودجه سال آینده رقمی دیده نشده و امیدواریم کمک کنند این اتقاق بیفتد چون حوزه سلامت و بهداشت با جان مردم سروکار دارد و اگر بخاطر کمبود نیرو انسانی مردم درست مراقبت نشود قابل بخشش نیست.

به گزارش شفاآنلاین، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه این افتتاحیه بیمارستان یاسوج پس از 11 سال افزود: افتتاح این بیمارستان مهم ترین پروژه‌ای است که در این دولت به بهره برداری رسید. هم‌چنین 100 تخت دیگر در شهرستان باشت و کهگیلویه افتتاح خواهد شد که مجموعا به 400 تخت در استان می‌رسد.

وی اظهار کرد: این بیمارستان کاملا مجهز است و فقط چندین دستگاه کم دارد که که اقدامات اولیه آنها انجام شده و در اسرع وقت به این بیمارستان(Hospital) آورده خواهند شد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه این بیمارستان یک بیمارستان آموزشی است و می‌تواند در ارتقای خدمات و هم چنین آموزش عالی موثر باشد گفت: نباید بیماران شهر یاسوج مجبور شوند برای دریافت خدمات به سایر نقاط کشور بروند. یکی از آرزوهای ما در این پنج سال اتمام این پروژه بود؛ دولت باید پروژه‌ها را اولویت بندی کند؛ باید حداقل 20 سال گذشته این بیمارستان در یاسوج افتتاح می‌شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه همه ایرانی هستیم و کلان شهرها بر دیگر استان ها برتری ندارند گفت: باید تلاش کنیم عدالت را در همه نقاط کشور برقرار کنیم و همه به یک چشم دیده شوند.

هاشمی افزود: انتظار داریم سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه بودجه به صورت جدی به مشکل بخش خدماتی از جمله بهداشت و درمان توجه بیشتری کنند.

به گزارش ایسنا، با حضور وزیر بهداشت(Health)، معاون وزیر راه، نمایندگان استان ، استاندار و مسئولان استانی بیمارستان ۲۹۴  تختخوابی یاسوج افتتاح شد. بیمارستان ۲۹۴ تختخوابی یاسوج که در سال ۸۶ کلنگ زنی شده بود در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع، ۲۴ هزار و ۸۰۰ متر زیر بنا، ۸ طبقه، با امکانات تخصصی، فوق تخصصی و آموزشی و با ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار پس از ۱۱ سال افتتاح و به بهره برداری رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: