کد خبر: ۲۱۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۷ - 2018December 24
بیمارستان سرپل‌ذهاب به‌دنبال یک کار جهادی و در یک‌ سال گذشته با صرف هزینه 10 میلیارد تومانی مقاوم‌سازی شده است
شفاآنلاین>سلامت> بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب که در جریان زلزله سال گذشته کرمانشاه آسیب فراوانی دیده بود بازسازی و مقاوم‌سازی شده و روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری مجدد می‌رسد.

به گزارش شفاآنلاین، «مازیار طهماسبی»، رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب اظهار داشت: بیمارستان سرپل‌ذهاب به‌دنبال یک کار جهادی و در یک‌ سال گذشته با صرف هزینه 10 میلیارد تومانی مقاوم‌سازی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب با اشاره به سفر روز پنجشنبه وزیر بهداشت به این استان، افزود: قرار است در این سفر علاوه بر این بیمارستان بازسازی شده، 40 طرح دیگر نیز با حضور «حسن قاضی‌زاده هاشمی» در شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری برسد.

این مقام مسئول بابیان اینکه این بیمارستان(Hospital) در زلزله اخیر خسارت جدی دیده بود، افزود: برای بهبود شرایط بهداشتی – درمانی استان جمعی از خیران کاشانی یک بیمارستان دیگر نیز در کنار بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب در دست ساخت دارند. این بیمارستان قرار است به‌عنوان فاز دوم بیمارستان سرپل‌ذهاب مورد استفاده قرار گیرد و دارای 81 تخت بیمارستانی خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان(cure) سرپل‌ذهاب ادامه داد: کار ساخت این بیمارستان خیر ساز آغاز شده و تاکنون 25درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم با تلاش خیرین و همیاری مسئولان این بیمارستان نیز تا 2 سال آینده به بهره‌برداری برسد.

طهماسبی با اشاره به دیگر طرح‌های بیمارستانی استان، گفت: بیمارستان صحرایی شهرستان ثلاث‌ باباجانی نیز با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود. هم‌اکنون کار ساخت این بیمارستان که دارای 32 تخت بیمارستانی است آغاز شده و امیدداریم براساس برنامه‌ریزی در سال 98 به بهره‌برداری برسد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: