کد خبر: ۲۱۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۷ - 2018December 23
این قرص جدید بر پایه گیاهان دارویی ساخته شده و در آن پودر ریشه بابا آدم به کار رفته است
شفاآنلاین>سلامت> یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید قرص گیاهی جدیدی برای دفع سموم مضر بدن شده است.

به گزارش شفاآنلاین،  فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید قرص گیاهی جدید برای پاکسازی پوست (Skin)و تصفیه خون شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان  درباره قرص گیاهی جدیدی که موفق به تولید آن شده است اظهار کرد: این قرص جدید بر پایه گیاهان دارویی ساخته شده و در آن پودر ریشه بابا آدم به کار رفته است.

وی با بیان اینکه این قرص گیاهی به پاکسازی پوست کمک می‌کند، گفت: برای درمان آکنه، اگزما، جوش و یا ضایعات پوستی می‌توان از این قرص استفاده کرد.

قرصی که دستگاه گوارش شما را سالم نگه می‌دارد

مدیر این شرکت دانش بنیان در باره دیگر خاصیت‌های (Properties)این قرص جدید و گفت: برای درمان و بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌توان از این قرص استفاده کرد و به دلیل دارا بودن درصد بالایی از پروبیوتیک‌ها این قرص دستگاه گوارش را سالم نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: همچنین برای تصفیه خون و پاکسازی بدن از انواع سموم‌های مختلف می‌توان از این قرص بهره گرفت، زیرا به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌ های فراوان تاثیر بسزایی در پاکسازی بدن دارد.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به این قرص گفت: برای درمان انواع بیماری‌های گوارشی و زیبا شدن پوست می‌توان از این قرص استفاده و تا ۵ کپسول در روز را می‌توان خمصرف کرد و به دلیل آنکه گیاهان مختلفی در تولید آن به کار رفته است هیچ گونه آسیبی نخواهد داشت فقط ممکن است به دلیل کاهش(Decrease) قند خون با دارو‌های دیابت تداخل داشته باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: