کد خبر: ۲۱۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 17
لیزر یکی از روش‌های درمان در بخش‌های مختلف از جمله انواع جراحی‌ها، چشم پزشکی، سلامت و زیبایی و پوست است

شفا آنلاین>سلامت>یک متخصص پوست و مو گفت: استفاده از لیزر بسته به شرایط بیماری و بیمار متفاوت است و این موضوعی است که در ابتدای مراجعه آنها مورد توجه قرار می‌گیرد نکته مهم این است که لیزر درمانی به دست افراد متخصص صورت بگیرد تا از بروز آسیب جلوگیری شود.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر زهره نیک‌بخت با بیان این مطلب و تاکید بر اینکه لیزر انقلابی در پزشکی بود، افزود: لیزر یکی از روش‌های درمان در بخش‌های مختلف از جمله انواع جراحی‌ها، چشم پزشکی، سلامت و زیبایی و پوست است.

وی ادامه داد: حوزه پوست لیرز شاید کاربرد بیشتری داشته باشد، در درمان‌ها سرطان‌ها، انجام عمل زیبایی، رفع چروک پوست،<Removing the wrinkles of the skin> کلاژن سازی، رفع موهای
زائد و … واقعا باید توسط شخصی که با تجربه است و علم این کار را دارد مورد استفاده قرار گیرد.

نیک‌بخت تاکید کرد: لیزر اگر توسط افراد متخصص مورد استفاده قرار نگیرد عوارض بسیار زیادی می‌تواند متوجه افراد شود و این آسیبی است که متاسفانه در دسترسی افراد ناآگاه به این فناوری باعث شده تا برخی از نیازمندان به استفاده از آن دچار آسیب‌های بعضا جبران‌ناپذیری شوند.

این متخصص پوست و مو با بیان اینکه نیازی نیست در همه موارد مراجعه بیماران از لیزر استفاده شود، گفت: معمولا برای درمان هر بیماری یا عارضه‌ای که بیماری از آن شکایت دارد ابتدا روش درمان دارویی استفاده می‌شود و اگر درمان مورد نظر حاصل نشد در نهایت لیزر برای درمان فرد به کار برده خواهد شد.طبنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: