کد خبر: ۲۱۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 16
زنان موجودات عجیبی هستند در عین حال که به نظر خیلی پیچیده به نظر می آیند ولی به راحتی و با دانستن برخی نکات می توان آنها را نرم کرد
شفاآنلاین>سلامت> یک زن اگر از طرف زوجش توجه و محبت کافی را دریافت کند تقریبا با دیگر مشکلات زندگی اش کنار می آید

به گزارش شفاآنلاین، زنان موجودات عجیبی هستند در عین حال که به نظر خیلی پیچیده به نظر می آیند ولی به راحتی و با دانستن برخی نکات می توان آنها را نرم کرد. در این مطلب از نیک صالحی می خواهیم رازهایی درباره ی خانمها به شما بگوییم که اگر بدانید چقدر موثر هستند قطعا رفتارتان با زنان تغییر کرد.

دانستن رازهایی درباره ی خانمها
۱-یک زن هرگز از ابراز عشقهای مرد زندگیش خسته (Tired)نخواهد شد.به زبان آوردن دوستت دارم موجب می‌شود که زن به عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و آن را احساس کند.


۲-یک زن به دریافت عاشقانه چند شاخه گل ، هدایای کوچک و ابراز عشقهای بی اختیار ، عشق می‌ورزد.

۳-زمانی که مردی به زنی چند شاخه گل تقدیم می‌کند و یا یادداشت های عاشقانه اش را نثارش می‌دارد ، به آن زن اجازه می‌دهد تا بداند تا چه اندازه منحصر به فرد است.

۴-وقتی زنی عاشق می‌شود ، احساس زیبایی و زنانگی در او به چندین برابر می‌رسد.

۵-نوازش یک زن به او قدرت و انگیزه برای زندگی کردن می‌بخشاید.

۶-یک زن همیشه دوست دارد از عشق همسرش نسبت به خودش مطمئن شود.

۷-پیش از اینکه زنی قادر به احساس عمیق برقراری رابطه جسمانی باشد ، به احساس عشق ، نوازش و ملاطفت نیاز دارد.

۸-زنان ابتدا کیمیای روح و عاطفه را احساس می‌کنند و بعد به کیمیای جسم پی می‌برند.


۹-هدف یک زن در برقراری رابطه جسمانی ، شور شهوانی نیست. بلکه مقصود او لذت بردن از صمیمیت ، عشق و ملاطفت در کنار شور جسمانی است.

۱۰-هنگامی‌که زنی بداند فقط اوست که راه به قلب شریک زندگیش دارد ، در عرش سیر خواهد کرد.

۱۱-یک زن هرگز مشکلاتش را دسته بندی نمی‌کند ، در صورتی که زمانی که غمگین و ناراحت باشد ، تمامی‌مشکلاتش از کوچک و بزرگ به دلش هجوم می‌آورند.

۱۲-یک زن هنگامی‌سکوت می‌کند که دردهای نهفته در دلش بسیار عمیق است و یا اینکه به مرد مقابلش آنقدر اعتماد ندارد که سخن دل با او بگوید.

۱۳-وقتی مردی با دلسوزی و توجه به مشکلات زن گوش می‌سپارد و از ارائه راه حل می‌پرهیزد ، احساس عشق و بلوغ را در او دو چندان می‌کند.

۱۴-مردان و زنان در برابر فشارهای عصبی واکنش های متفاوتی از خود نشان می‌دهند.دراینگونه مواقع زن نیازمند نزدیکی و درک طرف مقابلش می‌باشد ، در صورتی که مرد به تنهایی احتیاج دارد.

۱۵-هنگامی‌که اظهارات و اعمال زنی بیهوده تلقی می‌گردد ، او برای مطرح شدن شروع به ابراز نظریات مخالف و عدم توافق می‌کند.

زنان برایشان درک و توجه همسرشان مهم بوده و نیازمند تشکر و قدردانی هستند.

زنان نیازمند تشکر و قدردانی بوده و تمایل دارند که طرف مقابل همواره و در همه حال علاقه و محبتخود را ابراز کنند.

خانم‌ها خواهان آن هستند که به راحتی مشکلات (Difficulties)خود را بیان کرده و آمال و آرزوهای آتی خود را مطرح کنند، بنابراین آقایان باید با رفتار و گفتار مناسب خود به همسر خود اثبات کنند که صمیمانه وی را دوست دارند و همسر خود را درک می‌کنند.

مریم ملک‌صالحی روانشناس و کارشناس ارشد مشاوره این چنین بیان کرد: آقایان باید نسبت به همسران خود مهربان باشند و قلبا برای وی اهمیت ویژه‌ای قائل شوند. هرچند وقت یکبار به وی بگویند که چقدر همسرشان برایش مهم است.

وی متذکر شد: خانم‌ها علاقمند هستند که طرف مقابل، آن‌ها را غافلگیر کند بنابراین آقایان لازم نیست که هدایای گران قیمتی برای همسرشان تهیه‌ کنند بلکه فقط کافی است که این کار را از صمیم قلب انجام بدهند. همچنین آقایان باید برای همسرشان یک شنونده خوب باشند و برای افکار و عقاید همسرشان ارزش قائل شدند و نقاط قوت افکار ناب وی را تشخیص بدهند و هیچ گاه او را حتی به شوخی تحقیر نکند.

ملک‌صالحی خاطر نشان کرد: هنگامی که آقایان در جایی هستند که نمی‌توانند آشکارا به همسرشان ابراز علاقه کنند به وی نگاه کرده، لبخند گرمی نثارش کنند.

به بهترین نحو با وی صحبت کرده و در حین مکالمه با وی ارتباط چشمی برقرار کنند و نیز به جای آنکه در مورد ظاهر همسرشان صحبت کنند کمی به باطن همسرشان هم علاقه و تمایل نشان داده، استعدادهای خاص وی را بیان کرده و تحسین کنند.

این روانشناس (Psychologist)در انتها گفت: آقایان اعتقادات نظریه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خودشان را حتما با همسر خود در میان بگذارند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: