کد خبر: ۲۱۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳:۵۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 10
در اکثر افراد خطوط چروک پیشانی وجود دارد که این خطوط نشانگر ویژگی‌های روحی و جسمی است. جالب است بدانید هر یک از خطوط روی پیشانی معانی مختلفی دارند و با آن می‌توانیم خواستگار خود را شناسایی کنیم
شفا آنلاین>سلامت>شاید جالب باشد که بدانید چین و چروک برروی پیشانی افراد نشان دهنده شخصیت آنهاست


به گزارش شفا آنلاین:در اکثر افراد خطوط چروک پیشانی <Forearm wrinkles>وجود دارد که این خطوط نشانگر ویژگی‌های روحی و جسمی است. جالب است بدانید هر یک از خطوط روی پیشانی معانی مختلفی دارند و با آن می‌توانیم خواستگار خود را شناسایی کنیم.

در این بخش به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با نگاه به خطوط صورت خواستگارتان، به ویژگی‌های او پی ببرید؟


*افرادی که بین دو ابروی خود یک خط چین عمودی دارند، معمولا خودخواه و جدی بوده و کمتر عاطفی هستند. این قبیل اشخاص سر سخت و مقاوم هستند و قدرت عزم و تصمیم گیری بالایی دارند.

*افرادی که روی پیشانی خود دو خط چین عمودی دارند، فردی دوست داشتنی، دلسوز و مهربانند و دیدشان به همه چیز بسیار متفاوت است.

* افرادی که روی پیشانی خود خطوط زاویه دار، دارند به مسائل سریع و بیش از حد واکنش نشان می‌دهند.

* افرادی که روی پیشانی خود بیش از دو خط عمودی دارند، فردی کمال گرا هستند که قبل از تصمیم گیری مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنند.

خطوط افقی روی پیشانی و مکان آن‌ها از نزدیکی محل رویش مو تا ابرو‌ها هر کدام معنای مختلفی دارند و با طالع بینی مرطبتند.

وجود خطوط افقی بر روی پیشانی بدین معنا است که بر شما استرس زیادی وارد شده و نگرانی‌های زیادی دارید. همچنین داشتن این خطوط به معنای نشانه اختلال در عملکرد سیستم گوارش مخصوصا معده است.

پس لازم است به نوع غذایی که می‌خورید دقت کنید و استراحت کافی داشته باشید همچنین به مقدار کافی آب مصرف کنید.


از روی چین و چروک پیشانی شغل خود را انتخاب کنید

بر اساس عقید برخی‌ها خطوط چین و چروک روی پیشانی با طالع بینی افراد ارتباط دارد و به آن سفر از زحل تا ماه می‌گویند.

خط زحل: کسانی که خط زحل را روی پیشانی خود دارند، تمایل زیادی به شغل مهندسی و حفاری معدن، مترجمی زبان‌های خارجی و کشاورزی دارند و بیشتر وتشان را در طبیعت می‌گذرانند.

خط مشتری: کسانی که خط مشتری را روی پیشانی خود دارند، به کسب علم و دانش علاقه فراوان دارند و دارای اعتقادات مذهبی هستند. این افراد به مال اندوزی و جمع کردن ثروت، غذا علاقه‌مند هستند و بسیار پر خور هستند.
خط مریخ: کسانی که خط مریخ را روی پیشانی خود دارند، خودخواه و تهاجمی هستندو به سرعت واکنش تندی به رفتار دیگران نشان می‌دهند و سرسخت و شجاع هستند.

خط خورشید: کسانی که خط خورشید را روی پیشانی خود دارند، توانایی فعالیت در یک جایگاه و مقام بالا را دارند و افراد دارای اعتبار و قدرت هستند که علاقه مندند برای دولت کار کنند.

خط ونوس: کسانی که خط ونوس را روی پیشانی خود دارند، علاقه‌مند به هنر، موسیقی و آواز هستند و عاشق سرگرمی و لذت بردن از هنرمی باشند.

خط عطارد: کسانی که خط عطارد را روی پیشانی خود دارند، در کار فروش، کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار یا روزنامه نگاری عملکرد خوبی دارند و دارای روابط اجتماعی قوی هستند.


خط ماه: کسانی که خط ماه را روی پیشانی خود دارند، به شعر و موسیقی علاقه مندند و غذا خوردن را بسیار دوست دارند. tabnakbato.ir

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: