کد خبر: ۲۱۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 06
ایرج فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی امروز در جلسه شورای عالی معاونین سازمان نظام پزشکی استعفای خود را اعلام کرد
شفاآنلاین> سلامت>جامعه پزشکی> ایرج فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی امروز در جلسه شورای عالی معاونین سازمان نظام پزشکی استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین، جزییات علت این استعفا هنوز اعلام نشده و هیچ یک از مسئولان سازمان نیز واکنشی نشان نداده‌اند، ولی نشانه‌ها حکایت از انجام استعفا پیرو قانون منع بکارگیری بازنشستگان است.

هرچند سازمان نظام پزشکی تابع قانون مدیریت خدمات کشوری نیست، اما شورای عالی سازمان نظام پزشکی، به تبعیت از قانون مجلس شورای اسلامی، مصوب کرد که مدیران بازنشسته از این سازمان بروند.

یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی کشور با تایید خبر استعفای رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: فاضل صبح امروز نامه استعفای خود را به سازمان ارائه کرده است، اما همچنان در حال رایزنی برای حل مشکلات هستیم و هنوز استعفا از سوی سازمان پذیرفته نشده است. فارس


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهروزبرومند
|
United States
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
بادرود بسیار به سرور دکتر ایرج فاضل ریاست خردمند سازمان نظام پزشکی: کناره گیری ایشان از جایگاه ریاست کل بزرگترین آسیب به جامعه پزشکی ،پزشکان و بیماران و بیمارستان ها و وزارت آموزش ،بهداشت ودرمان میباشد. امیدوارم در این روزهای سخت کناره نگیرند که ریاست کل سازمان نظام پزشکی نیز با قانون بکار نگرفتن بازنشستگان نیز ناسازگار نیست زیرا ایشان با رای ما این جایگاه را بدست گرفته اند و کسی و یاسازمان دولتی ایشان را به این سمت برنگزیده . بکار گرفتن خرد و تجربه ایشان برای پزشکی کشور موهبتی آسمانی است.میدانم که برای سرور دکتر فاضل این کار بسیار توانفرسا است ولی ایشان در همه زندگی برای ایران فداکاری نموده اند:چه در جبهه دفاع از میهن ،چه برای آموزش دانش پزشکی و پیوند اندام ها وچه در جبهه قداست جامعه پزشکی .امید که سرور دکتر فاضل جامعه پزشکی را تنها نگذارند.با امید برای تندرستی و دست آورد بیشتر ایشان برای خدمت به مردم و میهن.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: