کد خبر: ۲۱۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 06
خارج کردن این کیست بزرگ از شکم این زن جوان حدود چهار ساعت به طول انجامید. این در حالی بود که ابتدا " کیلی فاول" ۲۸ ساله تصور می کرد ورم شکمش ناشی از باردار بودنش باشد
شفاآنلاین>سلامت> در اتفاقی نادر جراحان انگلیسی یک کیست کیلویی ۲۶ کیلویی را از شکم یک زن جوان خارج کردند.

به گزارش شفاآنلاین، خارج کردن این کیست بزرگ از شکم این زن جوان حدود چهار ساعت به طول انجامید. این در حالی بود که ابتدا " کیلی فاول" ۲۸ ساله تصور می کرد ورم شکمش ناشی از باردار بودنش باشد. اما پس از آنکه این زن جوان تحت آزمایش اسکن آلتراسوند ( سونوگرافی فراصوتی) قرار گرفت شوکه شد. در حالی که ابتدا پزشکان (physicians)از حامله بودن او خبر داده بودند پس از انجام این آزمایش مشخص شد که یک کیست بسیار بزرگ در شکم کیلی وجود دارد.

کیلی در این باره گفت : " من نمی توانستم چنین چیزی را باور کنم. از رژیم غذایی بسیار سالمی پیروی می کردم و در کنار آن همیشه ورزش می کردم. اما شکم من بزرگ و بزرگتر می شد. تست GP نشان می داد که من باردار هستم و به همین خاطر ورم شکمم را ناشی از بارداری(Pregnancy) قلمداد کردم. اما وقتی ورم شکم من از حد نرمال خارج شد اقدام به انجام آزمایش سونوگرافی کردم. نتیجه آن برای من بسیار شوک آور بود. من نه تنها باردار نبودم بلکه در یک کیست بسار بزرگ در شکمم داشتم."

گفتنی است؛ سرانجام این زن جوان با تشخیص پزشکان در بیمارستانی در انگلیس تحت عمل جراحی قرار گرفت و این کیست بزرگ ۲۶ کیلویی در یک عمل جراحی ۴ ساعته از بدن او خارج گردید.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: