کد خبر: ۲۱۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 03
در پی تولد یک نوزاد در حین انتقال هوایی در دزفولتماس مردم منطقه پلو از مناطق سخت گذر و کوهستانی دزفول مبنی بر درد زایمان خانمی 31 ساله، تیم اورژانس هوایی دزفول به این منطقه اعزام شدند
شفآانلاین>سلامت> نوزاد پسر با کمک کادر پزشکی اورژانس هوایی در مناطق سخت گذر کوهستانی شهرستان دزفول متولد شد.

به گزارش شفاآنلاین، رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول گفت:  در پی تولد یک نوزاد در حین انتقال هوایی در دزفولتماس مردم منطقه پلو از مناطق سخت گذر و کوهستانی دزفول مبنی بر درد زایمان خانمی 31 ساله، تیم اورژانس (Emergency)هوایی دزفول به این منطقه اعزام شدند.

محمد محمودی نژاد با بیان اینکه یک تیم پزشکی همراه با کارشناس مامایی از دزفول و یک تیم هوانیروز از مسجد سلیمان به منطقه اعزام شدند، اظهار داشت: تیم درمانی این پرواز بعد از فرود بالگرد در منطقه پلو به سرعت اقدامات لازم برای فرآیند زایمان را انجام دادند.

وی تصریح کرد: پس از تولد نوزاد پسر، مادر و نوزاد برای اقدامات بیشتر توسط بالگرد به بخش زنان و زایمان بیمارستان(Hospital) بزرگ دزفول اعزام شدند.

بخش های شهیون و سردشت دزفول از مناطق کوهستانی و سخت گذر شهرستان دزفول هستند که به دلیل نداشتن جاده مناسب و سایر زیرساخت ها ارائه خدمات درمانی به این مناطق دشوار است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: