کد خبر: ۲۱۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 02
نجاتگران آتش نشانی بی درنگ این کودک را به بیرون منتقل کرده و سپس وی را که خوشبختانه آسیبی ندیده بود، به والدینش که خارج از ساختمان مسکونی بودند، تحویل دادند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:نوزاد ۸ ماهه‌ای که در میان دود ناشی از آتش سوزی خودرو در یک ساختمان مسکونی قرار گرفته بود، توسط آتش نشانان در داخل یک واحد مسکونی پیدا شده و نجات یافت.

به گزارش شفاآنلاین، جلال ملکی گفت: ساکنان ساختمان مسکونی پنج طبقه‌ای زمانی که متوجه‌ی بروز آتش سوزی درداخل پارکینگ شدند سراسیمه با آتش نشانی<Fire Stations> تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی نیز ساعت ۵۰ دقیقه بعداز نیمه شب گذشته، نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۲۱ و تیم نجات ۲ به همراه خودروهای نردبان، تشک نجات و همچنین خودروی ویژه حمل دستگاه تنفسی را به محل حادثه در شهرک کیانشهر، خیابان ابراهیمی روانه کرد. او گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ نیمه شب گذشته به علت نامشخصی درداخل پارکینگ یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده بود که به دنبال آن دود ناشی از این آتش سوزی به طبقات فوقانی نفوذ کرده بود.

ملکی با اعلام این که هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، شعله‌های آتش از زیر این خودروسواری خارج می‌شد، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با یک رشته لوله‌ی آبدهی و چند دستگاه خاموش کننده خود را به پارکینگ رساندند و قبل از گسترش آتش و سرایت آن به خودروهای همجوار، شعله‌های آتش را کنترل و مهار کردند.

او ادامه داد: با توجه به انتشاردود حاصل از این آتش سوزی به داخل ساختمان، تیم دوم آتش نشانان به سرعت به جستجو در طبقات پرداختند و موفق شدند در حین تجسس در میان دود داخل یکی از واحدهای مسکونی، دختر بچه‌ی ۸ ماهه‌ای را پیدا کنند.



سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: نجاتگران آتش نشانی بی درنگ این کودک را به بیرون منتقل کرده و سپس وی را که خوشبختانه آسیبی ندیده بود، به والدینش که خارج از ساختمان مسکونی بودند، تحویل دادند.

او علت وقوع این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی و تحقیق ذکر کرد و افزود: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی خودرو و نیزاطمینان از نبود افراد محبوسی در داخل این ساختمان مسکونی با استفاده از فن‌های فشار مثبت به تخلیه‌ی دود از تمامی ساختمان و واحدهای مسکونی اقدام کردند.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: