کد خبر: ۲۱۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 03
کرم های موضعی مرطوب کننده و مشتقات موضعی ویتامین آ و ویتامین سی باعث بهبود خشکی پوست و کمتر شدن تغییرات رنگدانه ای می شود
شفا آنلاین>سلامت>جوانسازی دست در روند پیری پوست دست، تغییرات مختلفی مانند کاهش حجم بافتی، مشخص شدن عروق و تاندونهای پشت دست و تغییرات سطحی تر جلدی مانند بروز لکه های تیره، خشکی و نازکی پوست دست مشاهده می شود که بهبود هر کدام از این موارد به نمای جوانتری در دستها منجر می گردد. جهت بهبود هر یک از تغییرات مورد اشاره روندهای متفاوت جوانسازی توصیه می گردد.

به گزارش شفا آنلاین:کرم های موضعی مرطوب کننده و مشتقات موضعی ویتامین آ و ویتامین سی باعث بهبود خشکی پوست و کمتر شدن تغییرات رنگدانه ای می شود. لیزرهای جوانسازی مانند انواع لیزرهای فراکشنال با تحریک نوسازی کلاژن باعث سفت تر شدن پوست، کاهش نازکی و بهبود چروک های سطحی پوست <Skin surface wrinkles>می گردد. تزریق فیلر یا ترانسفر و تزریق چربی نیز باعث بهبود لاغری دستها و کاهش نمایان شدن عروق و تاندونهای پشت دست می شود.

در مورد تزریق ژل یا چربی پشت دست آشنایی کامل با سطوح آناتومی لایه های مختلف بافتی پوست و تاندونهای دست جهت تزریق در سطح مناسب و استفاده از فیلر با خصوصیات فیزیکی مناسب حائز اهمیت است تا هم بهبودی مناسبی ایجاد شود و هم از عوارض ناخواسته اجتناب گردد.

در مجموع در جوانسازی دست در اکثر موارد درمان ترکیبی شامل روش های مختلف جوانسازی اشاره شده جهت بهبودی تعییرات مختلف در روند پیری دست مانند تغییرات رنگدانه ای، نازکی و چروک های سطحی پوست یا کاهش حجم بافتی دست توصیه می گردد.

پزشک آنلاین
دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار