کد خبر: ۲۱۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 01
تناسب اندام یکی از موضوع‌هایی است که امروزه به دغدغه بسیاری از مردم بویژه جوانان تبدیل شده ولی گاه برای رسیدن به وزن ایده آل از رژیم‌هایی استفاده می‌کنند که به سلامت آنها آسیب می‌رساند
شفاآنلاین>سلامت> تناسب اندام یکی از موضوع‌هایی است که امروزه به دغدغه بسیاری از مردم بویژه جوانان تبدیل شده ولی گاه برای رسیدن به وزن ایده آل از رژیم‌هایی استفاده می‌کنند که به سلامت آنها آسیب می‌رساند. شاید راهکار مقابله با این مشکل را بتوانید در اپلیکیشن MyFitnessPal پیدا کنید.

به گزارش شفاآنلاین، در این اپ چندین مدل رژیم در نظر گرفته شده و می‌توانید با توجه به هدف و مدت زمانی که برای رسیدن به وزن(Weight) ایده آل خود در نظر دارید رژیم‌های سخت یا آسان‌تر را انتخاب کنید. در این اپلیکیشن لیست مواد غذایی مختلف به همراه میزان کالری که با خوردن آنها به بدنتان وارد می‌شود درج شده است و شما می‌توانید با یک حساب و کتاب ساده متوجه شوید چه میزان کالری دریافت کرده اید.

این اپ به پایگاه عظیم اطلاعات مواد غذایی(Foodstuffs)با بیش از 6 میلیون ماده غذایی مختلف دسترسی دارد و اگر یک ماده غذایی هم در این لیست وجود نداشته باشد می‌توانید با دریافت اطلاعات از اینترنت، آن را اضافه کنید.

دستورالعمل‌های مختلف برای طبخ غذای کم‌کالری و پیگیری میزان آب مصرفی روزانه بدن شما بخشی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن است. در این اپ بیش از 350 حرکت ورزشی نیز برای داشتن یک بدن سالم در کنار رژیم غذایی ارائه شده است.

این اپ همچنین با نمایش نمودار حرفه‌ای پیشرفت در اهداف می‌تواند میزان کالری سوزانده شده در بدن‌تان را اندازه‌گیری کند تا متوجه شوید که ‌آیا کالری اضافه دریافت کرده اید یا نه. این اپ را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های گوگل و اپ استور بارگذاری کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: