کد خبر: ۲۱۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - 2018November 25
اقدامات صورت گرفته در حوزه سلول درمانی و پزشکی بازساختی در کشور، می‌تواند منشأ برکات زیادی در آینده باشد
شفاآنلاین>سلامت> رییس مرکز مدیریت پیوند درمان بیماری معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بستر ایجاد همکاری‌های فناورانه را در حوزه علوم پزشکی فراهم کرده است.

به گزارش شفاآنلاین، مهدی شادنوش با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در کشور گفت: درواقع در تمام دنیا برگزاری این‌چنین نشست‌های تخصصی و علمی<Scientific>، می‌تواند از جهات مختلف مؤثر واقع شود.

وی افزود: هر رویدادی فارغ از مشقات و درگیری‌های روزانه ماهیتا به جمع‌آوری متخصصین و دانشمندان به‌منظور تبادل‌نظر و ارائه آخرین دستاوردهای علمی می‌پردازد که این بار جشنواره سلول‌های بنیادی برای سومین بار گردهمایی بزرگی را تدارک دیده است.

شادنوش با بیان اینکه جشنواره سلول‌های بنیادی می‌تواند بستر ایجاد همکاری‌های فناورانه را میان متخصصین و فعالان عرصه علوم پزشکی<medical> در کشور ایجاد کند، گفت: فعالیت‌های بین بخشی و تبادل اطلاعات و دستاوردهای علمی میان متخصصان و دانشمندان، از دستاوردهای برگزاری رویدادهای علمی در کشور است، که در این رابطه جشنواره گسترده سلول بنیادی نیز می‌تواند با بررسی دستاوردها، اهداف گسترده‌تری را در آینده رقم زند.

وی فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه سلول‌های بنیادی در کشور را مثبت خواند و گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه سلول درمانی و پزشکی بازساختی در کشور، می‌تواند منشأ برکات زیادی در آینده باشد.

رییس مرکز مدیریت پیوند معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین وزارت بهداشت و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی وجود دارد که می‌تواند در پیشبرد اهداف بلندمدت و پایدار در حوزه پزشکی کمک شایانی باشد.

 سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی بازساختی در تاریخ 7 تا 10 آذرماه 1397 به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: