کد خبر: ۲۱۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018November 23
این خانواده که در یک مهمانی دعوت شده بودند پس از مصرف خیارشور دچار اسهال، تهوع و استفراغ شدند و به اورژانس بیمارستان شهید قلی پور مراجعه کردند
شفاآنلاین> سلامت>  مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: خیارشور آلوده موجب مسمومیت هشت نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان شد.

حسین بهرامی آذر افزود: این خانواده که در یک مهمانی دعوت شده بودند پس از مصرف خیارشور دچار اسهال، تهوع و استفراغ شدند و به اورژانس بیمارستان شهید قلی پور مراجعه کردند.

وی ادامه داد: با مراجعه این خانواده بلافاصله نمایندگان واحدهای بیماری و بهداشت محیط به اورژانس مراجعه کردند و ضمن بررسی کم و کیف این مسمومیت و مصاحبه با بیماران اقدامات لازم برای کنترل آن را انجام دادند.

بهرامی آذر اضافه کرد: با تشریح شرح حال بیماران و مصرف مواد خوراکی که مصرف کرده بودند، معلوم شد این افراد به علت مصرف خیارشور آلوده دچار مسمومیت شده اند.

وی گفت: خوشبختانه با همکاری پزشکان و پرستاران اورژانس بیماران به صورت سرپایی مداوا و بعد از مصرف داروهای لازم از بیمارستان ترخیص شدند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: مردم هنگام خرید و مصرف مواد غذایی دقت لازم را داشته باشند تا دچار مشکلات مشابه نشوند. ایرنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: