کد خبر: ۲۱۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 15
پلیس راه به رانندگان توصیه کرد با توجه به بارش برف و باران در بیشتر محورها و به علت لغزنده بودن سطح جاده ها تجهیزات ایمنی از جمله لباس گرم و زنجیر چرخ همراه داشته باشند
شفاآنلاین>اجتماعی>بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی در نیمه غربی، بخش هایی از شرق کشور، دامنه های جنوبی البرز، دامنه های زاگرس مرکزی، بخش هایی از استان های اصفهان، قم، یزد، استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و استان فارس فعال خواهد بود.

به گزارش شفاآنلاین ، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است. سازمان هواشناسی درباره آب گرفتگی و احتمال سیل در خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد هشدار داد. همچنین این سازمان اعلام کرده کاهش دمای هوا تا اوائل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

برف و باران ایران را دربرمی‌‎گیرد؛ رانندگان مراقب باشند

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی<Meteorology>، سامانه بارشی در نیمه غربی، بخش هایی از شرق کشور، دامنه های جنوبی البرز، دامنه های زاگرس مرکزی، بخش هایی از استان های اصفهان، قم، یزد، استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و استان فارس فعال خواهد بود.

 پلیس راه به رانندگان توصیه کرد با توجه به بارش برف و باران در بیشتر محورها و به علت لغزنده بودن سطح جاده ها تجهیزات ایمنی از جمله لباس گرم و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

 بارش برف در برخی محورها هم موجب خوشحالی مردم و در عین حال کندی تردد شد.

 سازمان هواشناسی اعلام کرد فردا جمعه نیز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب و جنوب غرب کشور، به تدریج گستره فعالیت آن به دامنه جنوبی البرز شرقی، شرق و شمال شرق کشور می رسد.

 بعد ازظهر امروز پنج شنبه و صبح جمعه بارش تگرگ در جنوب لرستان و شمال شرق خوزستان دور از انتظار نیست.

تردد در استانهای سردسیر و کوهستانی هم تنها با رعایت مسایل ایمنی از جمله داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است. در این راستا رئیس پلیس‌راه استان لرستان با اشاره به بارش برف در شهرستان ازنا و الیگودرز گفت: جاده‌های لرستان به‌شدت لغزنده بوده و همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز بارش برف گزارش‌شده است همچنین در برخی محورها و گردنه‌های استان مه گرفتگی و کاهش دید افقی وجود دارد.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان بابیان اینکه در محور بروجرد- زالیان مه گرفتگی مقطعی وجود دارد عنوان کرد: با توجه به‌شدت لغزندگی جاده‌های استان همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای استان الزامی است.خبرآنلاین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: