کد خبر: ۲۱۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 12
بحث تحریم‌ها در کشور می‌تواند ابعاد گسترده‌ای به دنبال داشته باشد و بر روی موضوعات مختلف تأثیرگذار است و به همین دلیل همه سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله سازمان نظام پزشکی برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم را برای رفع مشکلات احتمالی جامعه پزشکی در نظر گرفته‌اند
شفاآنلاین>سلامت> سلیمی گفت: با اعمال تحریم‌های ناعادلانه در تقویم آموزشی سازمان نظام پزشکی تغییری ایجاد نمی‌شود.

 به گزارش شفاآنلاین، علیرضا سلیمی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور اظهار کرد: بحث تحریم‌ها در کشور می‌تواند ابعاد گسترده‌ای به دنبال داشته باشد و بر روی موضوعات مختلف تأثیرگذار است و به همین دلیل همه سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله سازمان نظام پزشکی برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم را برای رفع مشکلات احتمالی جامعه پزشکی در نظر گرفته‌اند.

وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی با انجام دوره‌های مختلف آموزشی و برگزاری کارگاه‌های مختلف سعی می‌کند تا کیفیت کار جامعه پزشکی کاهش پیدا نکند و تحریم‌ها نتواند اثر منفی بر روی کار پزشکان(physicians) در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز اقدامات خوبی انجام شده است و ما شاهد ارتقای عملکرد و کیفیت کارها نیز هستیم.

سلیمی تأکید کرد: سازمان نظام پزشکی سعی کرده است بخشی از برنامه‌های آموزشی خود را از حالت حضوری به سمت الکترونیکی و غیرحضوری پیش ببرد تا کارها با کیفیت بهتری انجام شود و در وقت افراد نیز تا حد زیادی صرفه جویی شود.

وی اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی در زمینه بین‌المللی تلاش‌های زیادی را انجام داده است تا ابعاد تحریم ناعادلانه را به مجامع بین‌المللی برساند، در همین راستا با سازمان ملل مکاتباتی در این زمینه انجام شده است.

مدیریت تحریم‌ها با پروتکل‌های آموزشی سازمان نظام پزشکی

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور ادامه داد: سازمان نظام پزشکی (medical)همواره تلاش می‌کند تا پروتکل‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی را پیشنهاد بدهد تا حد امکان بحث تحریم‌ها را در کشور مدیریت کنیم.

سلیمی گفت: سازمان نظام پزشکی موانع پیش روی کشور در جامعه پزشکی را در خصوص تحریم‌ها به دقت رصد می‌کند و در تقویم آموزشی سازمان نظام پزشکی با اعمال تحریم‌های ناعادلانه  تغییری ایجاد نمی‌شود.

وی یادآوری کرد: امیدواریم طی روزهای آینده در حوزه آموزش سازمان نظام پزشکی تغییر نبینیم و کارگا‌ه‌های مختلف آموزشی بر اساس تقویم از پیش تعیین شده انجام می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: