کد خبر: ۲۱۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 12
۲۱ آبان سال ۹۶، زلزله کرمانشاه به وقوع پیوست و در ساعات اولیه تیمی از وزارت بهداشت به مناطق زلزله زده اعزام شد و روز بعد از زلزله وزیربهداشت خود به منطقه سفر و بازدید کردند
شفاآنلاین>سلامت> معاون اجتماعی وزارت بهداشت از آخرین وضعیت بیمارستان‌های مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به وقوع سالروز زلزله کرمانشاه گفت: ۲۱ آبان سال ۹۶، زلزله کرمانشاه به وقوع پیوست و در ساعات اولیه تیمی از وزارت بهداشت به مناطق زلزله زده اعزام شد و روز بعد از زلزله وزیربهداشت خود به منطقه سفر و بازدید کردند.

وی ادامه داد: دکتر هاشمی در همان روزی که به کرمانشاه سفر کردند، با ما تماس گرفتند و حوزه اجتماعی در مناطق زلزله زده فعال شد و اولین اقدامات بهداشت و درمانی وزارت بهداشت کمک به مصدومان بود و بسته هایی در اختیار آنها قرار دادیم.

ایازی اظهار کرد: وزارت بهداشت(Health) پس از امدادرسانی به زلزله زدگان اعلام کرد که کل مراکز بهداشتی و درمانی تخریب شده با کمک خیرین در چارچوب مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ساخته خواهد شد.

معاون اجتماعی وزیربهداشت ادامه داد: ۲۲ آذر ۹۷ به اتفاق خیرین و بنگاه های اقتصادی در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردیم و کلنک مراکز بهداشتی و چند بیمارستان به زمین زده شد.
افتتاح بیمارستان خیرساز سرپل ذهاب ظرف ۲ سال آینده

وی با بیان اینکه بیمارستان سرپل ذهاب هفته آینده به بهره برداری می رسد، گفت: بیمارستان(Hospital) خیرساز سرپل ذهاب ظرف یک تا ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد .

ایازی اظهار کرد: اسلام آباد یک بیمارستان قدیمی دارد که در بحث حقوقی قرار گرفته است و یک بیمارستان را بانک های خصوصی در دست ساخت دارند و ظرف ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد.

معاون اجتماعی وزیربهداشت گفت: عملیات ساخت مراکز جامع سلامت شروع شده است که تا پایان سال مراحل ساخت به اتمام می رسد.

وی یادآوری کرد : ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده وزیربهداشت به همراه معاونان در مناطق زلزله زده حضور خواهند پیدا کرد و پروژه های بهداشتی و درمانی افتتاح خواهند شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: