کد خبر: ۲۱۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 19
با همکاری شرکت های اینترنی عراقی در ۱۰ نقطه از مسیر نجف به کربلا وای فای رایگان به زوار ارائه می شود و البته صحن حضرت زهرا (سلام الله عیلها) هم طی دو روز آینده به وای فای مجهز خواهد شد و ظرفیت ارتباطی دو کشور نیز به دو برابر افزایش می یابد
شفاآنلاین>اجتماعی>وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مذاکرات انجام شده با هیات عراقی گفت: بر این اساس برای کاهش نرخ مکالمه‌ها در اربعین توافق شد.

به گزارش شفاآنلاین: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات با اشاره به مذاکرات گسترده با هیات اتصالات و وزارت ارتباطات عراق از توافق کاهش نرخ مکالمات<conversations> در مراسم اربعین امسال خبر داد.

وی که این خبر را در حساب شخصی خود به اشتراک گذاشته با اشاره به نرخ مکالمه از ایران به عراق تصریح کرد: این نرخ از دقیقه ای ۳هزار تومان به ۹۰۰ تومان کاهش یافته است.

آذری جهرمی درباره ارائه وای فای رایگان به زائران در اربعین خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت های اینترنی عراقی در ۱۰ نقطه از مسیر نجف به کربلا وای فای رایگان به زوار ارائه می شود و البته صحن حضرت زهرا (سلام الله عیلها) هم طی دو روز آینده به وای فای مجهز خواهد شد و ظرفیت ارتباطی دو کشور نیز به دو برابر افزایش می یابد.

وی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز، استفاده از رومینگ و رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود. استفاده از سیم کارت های عراقی در کاهش هزینه ها کمک می کند و تماس گرفتن از ایران منجر به صرفه جویی در هزینه ها می شود.

آذری جهرمی با اشاره به ساعات اوج تماس اظهار کرد: از زمان غروب خورشید تا ساعت یک بامداد ساعات اوج تماس هاست بنابراین از تماس های غیر ضروری در این زمان پرهیز کنید.

وزیر ارتباطات افزود: باید توجه داشت که به رغم تمهیدات اندیشیده شده با حجم زیادی از زوار مواجه هستیم بنابراین شلوغی مسیرهای ارتباطی طبیعی است.میزان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: