کد خبر: ۲۱۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 13
خاله مقتول که خود نیز شیرازی و معتاد بوده است به دلیل اینکه همسرش اهل محمد آباد جرقویه بوده است، در این شهرستان زندگی می کرده است
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> بخشدار جرقویه گفت: قاتل پسر ۴ ساله ای که بر اثر ضرب و شتم جان خود را از دست داده بود، دستگیر شد.

به گزارش شفاآنلاین، حسن جعفری  اظهار داشت: پسر ۴ ساله ای که بر اثر ضرب و شتم توسط خاله خود جانش را از دست داد با پیگیری نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی بیان داشت: خانواده مقتول در شیراز زندگی می کردند که به دلیل اعتیاد دستگیر می شوند و به همین دلیل پسرش را به جرقویه می آورند و به دست خاله می سپارند.

بخشدار جرقویه گفت: خاله مقتول که خود نیز شیرازی و معتاد بوده است به دلیل اینکه همسرش اهل محمد آباد جرقویه بوده است، در این شهرستان زندگی می کرده است.

وی بیان داشت: خاله مقتول به دلیل شیطنت این کودک را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهد که پس از اینکه مشاهده می کند کودک بی جان افتاده است، وی را با این عنوان که تصادف<Crash> کرده است به بیمارستان انتقال می دهد.

جعفری اعلام کرد: خاله کودک وقتی می بیند پسر ۴ ساله فوت کرده است، از شدت ترس فرار می کند و همین مسئله باعث می شود که تحت تعقیب نیروی انتظامی قرار بگیرد و در حال حاضر خاله کودک دستگیر شده و به قتل خود اعتراف کرده است.

وی بیان داشت: آثار ضرب و شتم و کبودی روی بدن کودک کاملا معلوم است.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: