کد خبر: ۲۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 28
شفاآنلاين- مرگ ˈ زن 35 ساله كه به خاطرسنگ كليه به بيمارستان منتقل شده ودرجريان عمل جراحی جانسپرد خبرسازشد
به گزارش شفاآنلاين، همسر زن فوت شده -مهين كريمي-دراين باره اظهارداشت: روز شنبه (ششم اردیبهشت ماه)همسرم برای عمل سنگ کلیه به بیمارستان کاشانی مراجعه و دکتربعد ازمعاینه شرایط او را برای عمل جراحی طبیعی اعلام کرده بود.

ˈغلامرضا مرادیˈ افزود: پس از عمل جراحی پزشکان انجام عمل را موفقیت آمیز عنوان کردند و در انتظار به هوش آمدن همسرم بودیم تا به بخش منتقل شود، اما او به هوش نیامد.

وی گفت: همسرم غیر از سنگ کلیه سابقه هیچ بیماری نداشت و تنها با درد سنگ کلیه به بیمارستان رفته بود.

به گزارش ایرنا، در خصوص علت مرگ این بانوی جوان شایعاتی مبنی بر تجویز میزان بالای داروی بیهوشی یا فاسد بودن داروی بیهوشی که باعث ایست ناگهانی قلب بیمار شده، از سوی برخی سایت های مطرح شده است.


مدیربیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد نيز در خصوص فوت این بیمار با تایید درگذشت او پس از انجام عمل جراحی، گفت: شایعاتی در زمینه مصرف زیاد دارو بیهوشی و یا تاریخ گذشته بودن داروی بیهوشی مطرح می شود که این موارد صحت ندارد.

دکتر ˈزین العابدین ملکپورˈ افزود: تمام خدمات ارائه شده به بیماران از لحظه ورود به بیمارستان تا زمان ترخیص ازجمله مصرف و تزریق دار(با نگهداری پوکه دارو)، آزمایشات، سونوگرافی، سی تی اسکن و غیره در پرونده آنها مستندسازی می شود.

وی افزود: همه این مستندات برای این بیمار در بیمارستان موجود است و کپی این مستندات برای نظام پزشکی استان ارسال شده است.

مدیر بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد گفت: جسد این بانو برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده و هرگونه اظهار نظر در زمینه علت فوت تا وصول جواب پزشکی قانونی صحت ندارد و همه مطالب و اظهار نظر ها پیش داوری است.

ملکپور اظهار داشت: هر ماه یک کمیته در بیمارستان برای بررسی علت فوت ها تشکیل می شود که نتایج بررسی این کمیته به نظام پزشکی ارجاع می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال وبختیاری نیز انتقال جسد این بانو به مرکز پزشکی قانونی استان را تائید کرد وگفت: روز گذشته جسد این بانو کالبد شکافی و نمونه برداری شده است.

ˈمنصور فیروزبختˈ افزود: اعلام نتیجه آزمایشات زمانبر است و به محض آماده شدن نتیجه به بیمارستان اعلام و اطلاع رسانی می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: