کد خبر: ۲۰۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 30
بر اساس اهمیت ویژه ای که دولت و محافل مختلف چین به این زمینه نشان داده و مشارکت فعال ۷۰۰ هزار داوطلبان، کارهای جلوگیری و معالجه بیماری سل در چین در سال‌های اخیر به دستاوردهای چشمگیری رسیده و شمار زیادی از مبتلایان به این بیماری به موقع معالجه و درمان شده اند
شفا آنلاین>سلامت>سفیر سازمان بهداشت جهانی برای پیشگیری از سل و ایدز گفت: آشنایی با دانش جلوگیری و معالجه بیماری سل در سراسر چین به بیش از ۷۵ درصد رسیده است.

به گزارش شفا آنلاین:  پنگ لی یوان  در نشست جلوگیری و معالجه بیماری سل در مجمع عمومی سازمان ملل ضمن به اشتراک گذاشتن تجربیات و احساسات خود به عنوان سفیر پیشگیری و مهار بیماری سل و ایدز سازمان جهانی بهداشت و سفیر پیشگیری جلوگیری و معالجه بیماری سل چین طی حدود ده سال گذشته، حاصل تلاش و کار فداکارانۀ کارمندان پیشگیری و مهار بیماری سل چین را با حاضران در نشست در میان گذاشت.

وی گفت: بر اساس اهمیت ویژه ای که دولت و محافل مختلف چین به این زمینه نشان داده و مشارکت فعال ۷۰۰ هزار داوطلبان، کارهای جلوگیری و معالجه بیماری سل در چین در سال‌های اخیر به دستاوردهای چشمگیری رسیده و شمار زیادی از مبتلایان به این بیماری به موقع معالجه و درمان شده اند و درصد شناسایی مبتلان به بیماری<Sickness> سل و درصد درمان آنها افزایش و در عین حال درصد مرگ ناشی از آن نیز کاهش یافته است. درصد آشنایی با دانش جلوگیری و معالجه بیماری سل در سراسر چین به بیش از ۷۵ درصد رسیده است.

 پنگ لی یوان گفت: با تلاش مشترک دولتها، سازمانهای بین المللی، سازمانهای غیردولتی، کارشناسان و داوطلبان، کارهای جلوگیری و معالجه بیماری سل در جهان به پیشرفتهای چشمگیری رسیده اما بشر در این زمینه همچنان با چالشهای جدی روبرو است.

 تا کنون سازمان جهانی بهداشت با صدور «راهبرد جلوگیری و معالجه بیماری سل»، کشورهای جهان را به پایان دادن به این بیماری و آثار منفی آن بر زندگی بیماران دعوت می کند. مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: