کد خبر: ۲۰۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 19
اگر شکر مانوز را جایگزین شکرمعمولی کنید، شما از اضافی وزنی نجات پیدا می کنید. از سوی دیگر، موشهای که دوز بالایی از مانوز در دوران کودکی می خوردند، کمتر از چاقی رنج می برند
شفا آنلاین>سلامت>شما می توانید شکر بخورید، زیرا احتمالا چاق شدن بستگی به میکرو فلوراسیون یک فرد دارد.

به گزارش شفا آنلاین:بر اساس تحقیقات دانشمندان امریکایی، شکر مانوز می توان به عنوان وسیله ای موثر برای مبارزه با وزن اضافی در دوران کودکی استفاده شود.

فلور انسانی نقش مهمی در سوخت و ساز بدن ایفا می کند، بنابراین دانشمندان بار دیگر تایید می کنند، که احتمال بروز چاقی<Obesity> بستگی به میکروفلوراسیون هر فرد دارد.


این آزمایش تاکنون بر موش ها انجام شده است و محققان به این نتیجه رسیده اند که فلور سالم در روده<Intestine> انسان ها و حیوانات باعث از دادن وزن آنها می شوند.

این دانشمندان می گویند، که اگر شکر مانوز را جایگزین شکرمعمولی کنید، شما از اضافی وزنی نجات پیدا می کنید. از سوی دیگر، موشهای که دوز بالایی از مانوز در دوران کودکی می خوردند، کمتر از چاقی رنج می برند.

پیش از این دانشمندان اعلام کردند که، رنگ های مصنوعی، چربی های ترانس و کربوهیدرات های تصفیه شده از مضرات اصلی شکلات ها هستند. اما انصراف کامل از این آب نبات های شیرین، شما را از شادی نیز محروم می کند. پزشکان گفتند که شکلات نه تنها به بدن آسیب نمی رسانند، بلکه شیرینی ها، مفید نیز هستند.

به نقل از اظهارات یکی از متخصصان غدد درون ریز و تغذیه، نمی توان گفت که همه شیرینی ها مضر هستند: "برای یک فرد چاق یا دیابتی، شکلات ها خیلی خوب نیست، اما این افراد می توانند از شیرینی طبیعی استفاده کنند. پس قطعا هر شیرینی با شکر یا فروکتوز ضرر ندارد".سل ریپورت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: