کد خبر: ۲۰۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 18
وزارت بهداشت حساسیت ویژه ای بر روی رعایت مسائل بهداشتی در رستوران ها و تهیه مواد غذایی در فصل تابستان دارد و به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی هزار واحد به وسیله بازرسان این واحد تعطیل شده است
شفا آنلاین>سلامت>معاون دفتر سلامت محیط کار وزارت بهداشت گفت: ۳۴۵ هزار و ۷۲۴ بازرسی از عملکرد مراکز تهیه و توزیع غذا<Food> انجام شده است.

به گزارش شفا آنلاینعطیلی هزار واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتیفرهادی معاون دفتر سلامت محیط کار وزارت بهداشت گفت: از اول شهریور ماه ۹۷ تا به امروز، ۳۴۵ هزار و ۷۲۴ بازرسی از عملکرد مراکز تهیه و توزیع غذا و بستنی فروشی‌ها انجام شده است که هزار و ۹۷۳ مورد به دادگاه معرفی شده است.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت حساسیت ویژه ای بر روی رعایت مسائل بهداشتی در رستوران ها و تهیه مواد غذایی در فصل تابستان دارد و به دلیل رعایت  نکردن مسائل بهداشتی هزار واحد به وسیله بازرسان<Investigators> این واحد تعطیل شده است.

فرهادی گفت: جهت نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی، به طور متوسط تعداد ۱۲۰ هزار سنجش پرتابل از ابتدای ماه شهریور تا به امروز به وسیله بازرسان وزارت بهداشت  انجام شده است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: