کد خبر: ۲۰۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 14
در حال حاضر اورژانس کشور از پیشرفت و توسعه قابل توجهی برخوردار است به طوریکه در سال گذشته با همت وزیر بهداشت و تصویب مجلس، مرکز فوریت‌های پزشکی به سازمان‌های اورژانس تبدیل شد و فعالیت‌های خوبی در اورژانس کشور تا به امروز انجام شده است

شفا آنلاین>اجتماعی>کولیوند با بیان اینکه در بخش ستاد هدایت بیمار به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم و با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهد اورژانس‌ ویژه بانوان برای عملیات‌های خاص راه اندازی شده است و با تربیت تکنسینهای خانم سعی کردیم خدمات قابل قبول و خوبی به بانوان بدهیم.

 به گزارش شفا آنلاین:پیرحسین کولیوند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: در حال حاضر اورژانس کشور از پیشرفت و توسعه قابل توجهی برخوردار است به طوریکه در سال گذشته با همت وزیر بهداشت و تصویب مجلس، مرکز فوریت‌های پزشکی به سازمان‌های اورژانس تبدیل شد و فعالیت‌های خوبی در اورژانس کشور تا به امروز انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بخش ستاد هدایت بیمار به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم و با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهد اورژانس‌ ویژه بانوان برای عملیات‌های خاص راه اندازی شده است و با تربیت تکنسینهای خانم سعی کردیم خدمات قابل قبول و خوبی به بانوان بدهیم.

راه اندازی اورژانس ریلی با کمک شهرداری

کولیوند‌ ادامه داد: با حمایت شهرداری تهران برنامه ریزی کرده ایم تا از متروهای‌ تهران رمپی‌ به بیمارستانهای ترومای‌ تهران زده شود تا شبکه ریلی به کمک اورژانس‌ کشور برای انتقال مصدومان بیاید‌.

وی با بیان اینکه در حال تقویت اورژانس هوایی تهران هستیم،گفت: تقویت اورژانس هوایی با حمایت شهرداری تهران و هماهنگی قرارگاه‌ ثارالله‌ و نیروی انتظامی در حال انجام است و در همین راستا فعالیت پایگاه اورژانس هوایی تهران نسبت به قبل بهتر شده است.

سرپرست اورژانس کشور یادآوری کرد: امروزه 17 هزار پرسنل اورژانس با روحیه انقلابی، کار جهاد‌ی و نشاط سازمانی مشغول به ارائه خدمات هستند و اورژانس کشور، شهید مدافع حرم و جانباز تقدیم کشور کرده‌ است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: