کد خبر: ۲۰۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 14
یک دختر دانشجوی 20 ساله انگلیسی کثیف ترین دختر جهان است و یکی از سایت های دوستیابی و همسریابی به او نشان بی شرمانه دختر دنیا را اعطا کرده است
شفا آنلاین>اجتماعی> دختری به دلیل امیال شیطانی اش تاج زیبایی را از یک دانشگاه انگلیس هدیه گرفت!

به گزارش شفا آنلاین:یک دختر دانشجوی 20 ساله انگلیسی کثیف ترین دختر جهان است و یکی از سایت های دوستیابی و همسریابی به او نشان بی شرمانه دختر دنیا را اعطا کرده است.

 الینا دیزاینی به خاطر همین رفتار کثیفش از دانشگاه اکستر یونیورسیتی نشان عالی گرفت. دانشجوی 20 ساله از سوی وب سایت همسریابی دانشگاه مفتخر! به دریافت این نشان بی شرمانه شده است.

به نقل از سایت شگ آت یونی که در زمینه همسریابی دانشجویان دانشگاه به مدیریت تام تورلو فعالیت می کند همه ساله در خصوص معرفی بی شرم ترین دانشجوی سال دانشگاه مراسمی را برپا می کند.

قبلا بسیاری از مسئولین بهداشت و سلامت دانشگاه بروز چنین رفتارهایی را نامناسب می دانستند ، آنها بر این باورند چنین روابطی خطرات بسیار جدی برای سلامت افراد دارد.

دکتر پیتر گرین هاوس در این خصوص می گوید:افراد به همان میزان که دنبال بردن جایزه هستند به همان میزان خود و دیگران را با خطرات بهداشتی درگیر می کنند ، من توصیه می کنم دانشجویانی که در این برنامه ها شرکت دارند حتما به طور منظم خود را بر علیه ویروسهای مقاربتی و هپاتیت بی واکسینه کنند.رکنا




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: