کد خبر: ۲۰۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 07
وزارت علوم دخالتی در بحث ارز ندارد و به رغم کمک‌هایی که با توجه به شرایط خاص شش ماهه اول امسال وجود داشت، با صحبت‌هایی که با دانشجویان و بانک مرکزی داشته‌‌ تلاش دارد تا شرایط برای حل مشکلات دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول تحصیل‌اند فراهم شود
شفاآنلاین>سلامت> وزیر علوم ایران در پایان جلسه هیأت دولت با اشاره به مشکلات ارزی دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور از ‌آن‌ها دعوت کرد، چنانچه مدارکت معتبری در مورد شروع تحصیل دارند به کشور بازگشته و به تحصیل ادامه دهند.

به گزارش شفاآنلاین، منصور غلامی با اشاره به مشکلات مربوط به ارز دانشجویی گفت، وزارت علوم دخالتی در بحث ارز ندارد و به رغم کمک‌هایی که با توجه به شرایط خاص شش ماهه اول امسال وجود داشت، با صحبت‌هایی که با دانشجویان و بانک مرکزی داشته‌‌ تلاش دارد تا شرایط برای حل مشکلات(Difficulties) دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول تحصیل‌اند فراهم شود.

غلامی گفت، وزارت علوم به کلیه دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول تحصیل‌اند و مدارک معتبر در مورد شروع به تحصیل دارند اعلام می‌کند که آمادگی پذیرش آن‌ها در داخل وجود دارد.

 او ابراز امیدواری کرد که با مراجعه و تحصیل در دانشگاه‌های(Universities) داخلی مشکل آن‌ها که با افزایش قیمت ارز بالا گرفته حل شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: