کد خبر: ۲۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 24
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درگفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین خبر داد:
شفا آنلاین- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: طراحی وساخت بیمارستان بزرگ (مگاهاسپیتال) به عنوان مرکزجامع برای بیماران سوختگی؛پیوند اعضا و مراکز قلب دردستورکاراین دانشگاه قراردارد.

دکتر علی اصغر پیوندی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در واقع این مگاهاسپیتال را به شکل کاملی برای یکی از مناطق شمال،شمال شرق یا شرق تهران طراحی می کنیم.

رئیس نظام پزشکی تهران خاطرنشان کرد: در واقع شاید به این طرح در پایتخت خیلی خوب پرداخته نشده اما ما در این مرکز به تمامی جوانب مورد نیاز خواهیم پرداخت.

وی تصریح کرد: البته این امر همکاری تمامی ارگان های دیگر از جمله دستگاههای فرا بخشی و بین بخشی را می طلبد و در واقع اجرای آن به تنهایی کار دانشگاه نیست.

پیوندی تأکید کرد: زیر ساخت های این طرح آماده شده ضمن این که سایرمراحل مربوطه هم در حال طی شدن است که امیدواریم با همکاری های لازم به مرحله اجرایی برسد.

وی بیان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم با تلاش های وزیر بهداشت و دیدگاه مثبت هیئت دولت در بحث سلامت و رضایتمندی مردم کارهای اساسی انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود:تلاش تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت این است تا بتوانیم تغییرعمده ای را در راستای جلب رضایتمندی مردم با خود داشته باشیم.

وی یادآور شد: هدف اصلی این است که برای بیماران بستری در بیمارستان های دولتی وخانواده هایشان آرامش نسبی ایجاد کنیم که تحقق این هدف نیزنیازمند یاری رسانی تمامی بخش ها ودستگاههای مربوطه است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: