کد خبر: ۲۰۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - 2018August 30
یاز مانده در یخچال موجب عفونت بدن هست , پیاز مانده در یخچال را مصرف نکنید موجب عفونت بدن هست, هرگز نباید پیاز برش خورده و مانده را استفاده کرد چون میکروب را جذب خود می کند اگر در خاطر داشته باشید در مواقع شیوع بیماری مسری علی الخصوص سرماخوردگی و آنفلوآنزا در جای جای خانه پیاز برش خورده را می گذاریم تا از میکروب های ویروسی کم شود و این پیاز هست که میکروب ها را جذب خود میکند

شفا آنلاین>سلامت>آیا پیاز را خرد می کنید و دریخچال قرار می دهیدو دوباره مصرف می کنید؟مصرف این نوع پیاز بسیار خطرناک می باشد و صدمات آن جبران ناپذیر است پس توصیه میکنیم که به دلایلی که در ادامه ی این ماله به شما معرفی میکنیم این نوع پیاز را هرگز نخورید!



به گزارش شفا آنلاین:پیاز مانده در یخچال موجب عفونت بدن<Body infection> هست , پیاز مانده در یخچال را مصرف نکنید موجب عفونت بدن هست, هرگز نباید پیاز برش خورده و مانده را استفاده کرد چون میکروب را جذب خود می کند اگر در خاطر داشته باشید در مواقع شیوع بیماری مسری علی الخصوص سرماخوردگی و آنفلوآنزا در جای جای خانه پیاز برش خورده را می گذاریم تا از میکروب های ویروسی کم شود و این پیاز هست که میکروب ها را جذب خود میکند. حتی ازپیاز برای پاکسازی بدن جهت رفع سموم و ویروس ها استفاده میشود. پیاز برش خورده را در یخچال بگذارید تا تمام میکروبهای یخچال را جذب خودش کند! پیاز مانده در یخچال را مصرف نکنید موجب عفونت چشم، روده و معده میش‍ود! پیاز برش خورده ,مصرف پیاز برش خورده ,عوارض مصرف پیاز مانده در یخچال , پیاز مانده در یخچال موجب عفونت بدن هست , پیاز مانده در یخچال را مصرف نکنید موجب عفونت بدن هست.


مراحل پاکسازی خون و از بین بردن میکروب و باکتریها:

مرحله اول: حلقه کردن پیاز ارگانیک ( سفید یا قرمز فرقی ندارد ) بهتر است از پیاز ارگانیک استفاده کنید چون عاری از آفت کش و مواد شیمیایی دیگر است که نمیخواهید روی پوست خود بگذارید و در تمام طول شب وارد جریان خونتان شود. یک حلقه ی باریک از پیاز را برش دهید به اندازه ای که تمام کف پای شما را بپوشاند و موقع خواب با تمام سطح کف پایتان تماس داشته باشد .

مرحله دوم: پیاز را در کف جورابتان زیر پا ( روی کف پا ) گذاشته و بخوابید! در حین خواب قدرت شفابخش طبیعی پیاز از طریق پوست نفوذ کرده و کار خودش را شروع میکند و مثل یک ابزار ترنس درمال (داروهای زیرجلدی که از طریق پوست جذب می شوند) خونتان را تصفیه، میکروب و باکتریها را کشته و سموم را جذب میکند ! و در این حین حتی هوای اتاقتان را هم تصفیه میکند.در انگستان موقع شیوع طاعون پیاز را برش داده و به منظور تصفیه هوا در اتاق میگذاشتند تا مانع از انتقال هر نوع عفونت یا آنفلوآنزا شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: