کد خبر: ۲۰۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 11
اینکه پرونده مزبور به یکی از افراد دولت وابستگی داشته باشد، در روند رسیدگی تاثیری ندارد و انبار مکشوفه مربوط به هر کسی باشد، رسیدگی می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی تعزیرات درباره کشف یک انبار داروی تاریخ مصرف گذشته و ادعای ارتباط دختر یکی از وزرای سابق دولت با این انبار توضیح داد.

به گزارش شفا آنلاین:سید یاسر رایگانی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود انبار داروهای احتکار شده که اخیرا کشف شده است مربوط به یکی از وزرای سابق دولت است اظهار کرد: اینکه پرونده مزبور به یکی از افراد دولت وابستگی داشته باشد، در روند رسیدگی تاثیری ندارد و انبار مکشوفه مربوط به هر کسی باشد، رسیدگی می‌شود.

سخنگوی تعزیرات اضافه کرد: بنابراین پرونده مزبور در دست رسیدگی است و بزودی هم حکم آن صادر می‌شود.

رایگانی توضیح داد: متاسفانه تعداد زیادی از این داروها تاریخ مصرف گذشته بوده است و این انبار متعلق به یک خانم بوده، اجازه فعالیت در این حوزه را نداشته و تداخل صنفی صورت گرفته است. بخش زیادی از این داروها قابلیت استفاده ندارد و به همین نیت هم نگهداری شده بود تا دوباره به بازار عرضه شود که از توزیع آن جلوگیری کردیم.

رایگانی گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم اینکه پرونده نسبتی با کسی داشته باشد تاثیری در روند رسیدگی ندارد.

سخنگوی تعزیرات با اشاره به کشف انبارهای احتکار<Discovering Hoarding Warehouses> لوازم خانگی در اصفهان، تبریز، کرمان، ارومیه افزود: در این پرونده‌ها علاوه بر رسیدگی و تعیین مجازات، هدف ما عرضه است و بلافاصله پس از کشف اقدام به الزام عرضه می‌کنیم.تسنیم


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: