کد خبر: ۲۰۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 08
امروزه داروی دیکلوفناک به استاندارد طلائی در درمان درد تبدیل‌شده که در فرم‌های خوراکی، تزریقی، موضعی و شیاف مورداستفاده قرار می‌گیرد
شفا آنلاین>سلامت>  فناوری‌های پیشرفته و جدید داروسازی باعث شده تا در بازار دارو، داروهایی با مدیریت درد بهتر و درمان درد آسان‌تر ارائه شود که نسل جدید دیکلوفناک نمونه‌ای از آن‌ها بوده که به استاندارد طلائی در درمان درد تبدیل‌شده است.

به گزارش شفا آنلاین:امروزه داروی دیکلوفناک <Diclofenac drug>به استاندارد طلائی در درمان درد تبدیل‌شده که در فرم‌های خوراکی، تزریقی، موضعی و شیاف مورداستفاده قرار می‌گیرد.

قابل‌توجه است که داروها و صنعت داروسازی به‌سرعت در حال پیشرفت هستند. به گفته محققان، درد می‌تواند مبحثی پیچیده و متنوع باشد که به‌وسیله تعدادی از عوامل منحصربه‌فرد هدایت می‌شود و نوع و شدت آن برای هر فرد متفاوت است. صنعت پزشکی و داروسازی برای درمان دردهای مختلف از دردهای اختلالات عصبی گرفته تا دردهای مزمن و طولانی، راه‌حل‌های متفاوتی ارائه کرده است. در حقیقت می‌توان گفت روش‌های پزشکی جدید برای درمان درد به‌طور قابل‌توجهی تغییر کرده است.

    به گفته محققان، درد می‌تواند مبحثی پیچیده و متنوع باشد که به‌وسیله تعدادی از عوامل منحصربه‌فرد هدایت می‌شود و نوع و شدت آن برای هر فرد متفاوت است. صنعت پزشکی و داروسازی برای درمان دردهای مختلف از دردهای اختلالات عصبی گرفته تا دردهای مزمن و طولانی، راه‌حل‌های متفاوتی ارائه کرده است.

با پیشرفت‌های جدید، بازار داروها به راه‌حل‌های مؤثر مجهز شده که تسکین و درمان سریع دردها را وعده می‌دهد. شرکت‌های داروسازی بر پایه تحقیقات گسترده خود، با اشتیاق به‌سوی نوآوری‌های درمانی می‌روند که باعث می‌شود مدیریت درد هوشمندانه‌تر و ایمن‌تر باشد.

در بسیاری از موارد، بیماران نمی‌خواهند با یک دارو و یا فرمول جدید دارویی آشنا شده و از آن استفاده کنند چراکه احساس خطر کرده و به همین دلیل خواهان استفاده از همان داروهای قدیمی هستند. کارشناسان داروسازی معتقد هستند که برخی از داروهای جدید به‌طورکلی و پیوسته باعث بهبود بیمار می‌شود و به‌طورکلی در کنترل دقیق درد، زمان بهبودی کوتاه‌تر، افزایش کارایی بالینی و اثربخشی مؤثر هستند. یکی از این داروهای مؤثر، دیکلوفناک است.

دیکلوفناک دارویی است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را برای تسکین درد خود انتخاب می‌کنند. درواقع، تجربه‌های بالینی نشان داده که دیکلوفناک استاندارد طلایی را در مدیریت درد داراست. دکتر جی وی پی ساباناه (G V P Subbaiah) جراح ستون فقرات بیمارستان استار حیدرآباد در کشور هندوستان در این رابطه اعلام کرد: «دیکلوفناک به حالت‌های خوراکی، تزریقی، موضعی و شیاف مورداستفاده قرار می‌گیرد که من برای بیمارانم استفاده کرده‌ام و نتایج قابل‌توجهی به دست آورده‌ام.»

سال‌ها برندهای مختلف داروئی جهان به فرمول دیکلوفناک متکی بوده‌اند و هم‌اکنون بازار دارو راهکارهای عملی ارائه داده و وعده بهبود سریع برای انواع دردهای مزمن و دردهای مختلف ارائه می‌دهد. اعتبار این بازار به داروهای مبتنی بر فناوری جدید و پیشرفته مانند دیکلوفناک است که استاندارد مدیریت درد را در سطح جهان بهبود داده‌اند. ازآنجایی‌که این دارو در فرم‌های مختلف ارائه می‌شود، درمان را آسان‌تر کرده و به کاهش درد بیمار با دردهای متفاوت نیز کمک می‌کند.thehealthsite


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: