کد خبر: ۲۰۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 04
سازمان بهداشت جهانی از تمامی مراکز اداری و تجاری در منطقه غرب اقیانوس آرام درخواست کرد تا به کمپین "انقلاب عاری از دود سیگار" بپیوندند و محیط‌های عاری از دود مواد دخانی ایجاد کنند تا افراد از قرار گرفتن در معرض دود سیگار در امان بمانند
شفاآنلاین>سلامت> سازمان بهداشت جهانی (WHO) از تمامی مراکز اداری و تجاری در منطقه غرب اقیانوس آرام درخواست کرد محیط‌هایی عاری از دود سیگار ایجاد کنند.

به گزارش شفاآنلاین، سازمان بهداشت جهانی از تمامی مراکز اداری و تجاری در منطقه غرب اقیانوس آرام درخواست کرد تا به کمپین "انقلاب عاری از دود سیگار" بپیوندند و محیط‌های عاری از دود مواد دخانی ایجاد کنند تا افراد از قرار گرفتن در معرض دود سیگار در امان بمانند.

بنابر اعلام کارشناسان این سازمان، محیط‌های کاری عاری از دود سیگار امتیاز نیست بلکه استاندارد جهانی به حساب می‌آید. همچنین این کمپین بر اهمیت حفظ سلامت کارمندان و تعهد بر ایجاد محیط‌های کاری عاری از دود سیگار(Cigarette) تاکید دارد.

هر ساله حدود هفت میلیون نفر در سراسر جهان بر اثر مواد دخانی جان خود را از دست می‌دهند که ۸۹۰ هزار نفر از آنان از افرادی هستند که تنها در معرض دود سیگار قرار دارند. در منطقه غرب اقیانوس آرام نیز هر دقیقه سه تن بر اثر مواد دخانی جان خود را از دست می‌دهند که این مرگ و میرها با اعمال قانون ایجاد محیط‌های عاری از دود سیگار قابل پیشگیری است.   

استعمال سیگار در محیط‌های کاری هزینه‌های بهره‌برداری را افزایش(Increase) داده و با تاثیرگذاری منفی بر سلامت کارمندان بهره‌وری آنان را کاهش می‌دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: