کد خبر: ۲۰۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 04
در مناطق زلزله‌زده نیز افرادی وجود دارند که از مشکلات کلیوی رنج می‌برند و نیاز است تا پیش از فصل سرما برای این افراد خانه ساخته شود، اگر دولت و خیرین حمایت‌های لازم را انجام دهند می‌توانیم قبل از فصل سرما 150 واحد مسکونی ساخته و تحویل آنها دهیم
شفاآنلاین>سلامت> مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران گفت: در مناطق زلزله‌زده نیز افرادی وجود دارند که از مشکلات کلیوی رنج می‌برند و نیاز است تا پیش از فصل سرما برای این افراد خانه ساخته شود، اگر دولت و خیرین حمایت‌های لازم را انجام دهند می‌توانیم قبل از فصل سرما 150 واحد مسکونی ساخته و تحویل آنها دهیم.

به گزارش شفاآنلاین، داریوش آرمان با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری، می‌خواهیم شاهد ایجاد شرایطی باشیم که بیماران به جز رنج بیماری، دغدغه دیگری نداشته باشند، افزود: برهمین اساس برای جلب حمایت‌های خیرین و نیکوکاران تلاش می‌کنیم تا از این طریق مشکلات و دغدغه‌های بیماران(patients) نیازمند در زمینه تامین دارو و هزینه‌های درمان کاهش یابد.

وی تصریح کرد: تشویق مردم به انجام آزمایش‌های پزشکی و نیز اصلاح سبک زندگی و تغذیه جزو اهداف اصلی و مهمی‌است که باید دنبال شود تا شاهد کاهش آمار ابتلا به بیماری‌های کلیوی در کشور باشیم. استفاده از ابزارهای گسترده اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های کلیوی نقش مهمی‌در آگاهی بخشی عمومی‌خواهد داشت.

آرمان با اشاره به برنامه‌ریزی برای مشارکت در ساخت و تکمیل حدود ۱۵۰ واحد مسکن برای بیماران دیالیزی ساکن در مناطق زلزله زده  استان کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم پیش از آغاز فصل سرما، این بیماران از مشکلات زندگی در کانکس و چادر رها شوند و انتظار داریم مجموعه دولت و نهادهای مختلف مربوطه نیز در این مسیر با انجمن و نیکوکاران همراه شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با تاکید بر ضرورت همراهی نهادهای دولتی برای کاهش مشکلات بیماران کلیوی، اظهارداشت: امیدواریم نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت کشور برای ارتقای جایگاه سازمان‌های مردم نهاد بویژه فعالان حوزه درمان و سلامت وجود دارد، هرچه بیشتر به حوزه عملیاتی نزدیک شود و شاهد افزایش مشارکت فعال و موثر دولت در رفع مشکلات(Difficulties) بیماران باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: