کد خبر: ۲۰۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 01
برای درمان این مشکل میتوان از روش کاهش اثر باقیمانده از زخم استفاده کرد که در آن سوراخها یا بافتهای اطراف زخم بریدهشده و نواحی سالم به یکدیگر دوخته میشوند. در ادامه، میتوان در محل شکاف و بریدگی ایجادشده از عملیات کاشت مو استفاده کرد
شفا آنلاین>سلامت>جای زخم و بخیه بخصوص در ناحیه سر دید ناخوشایندی دارد و موجب ناراحتی و از بین رفتن اعتمادبهنفس در فرد میشود. جای سوختگی، تصادف رانندگی، عمل جراحی، استفاده از تکنیکهای کاشت موی غیر پیشرفته و سایر موارد مانند آنها، همگی میتوانند باعث ایجاد آسیبهایی شوند که بر روی ظاهر شما تأثیر نامطلوب دارد.

به گزارش شفا آنلاین:برای درمان این مشکل میتوان از روش کاهش اثر باقیمانده از زخم استفاده کرد که در آن سوراخها یا بافتهای اطراف زخم بریدهشده و نواحی سالم به یکدیگر دوخته میشوند. در ادامه، میتوان در محل شکاف و بریدگی ایجادشده از عملیات کاشت مو <Hair transplantation>استفاده کرد.

هدف اصلی متخصصان ایجاد یک روش درمانی است که نهتنها بدون درد است، بلکه علاوه بر این میتواند فرآیند بهبود سریع بیمار را به همراه داشته باشد. هدف ثانویه این متخصصان ایجاد یک فرآیند رشد موی طبیعی در محل بافت دارای زخم است. برای این کار پیوندهای مو پس از خارج شدن در شرایط مناسب نگهداری میشوند و در نتیجه میتوان با کاشت این پیوندها بر روی پوستهای دارای کیفیت نسبتاً پایین به بهترین نتایج برای درمان بیمار دست پیدا کرد.

کاری که متخصصان ما برای افراد متقاضی انجام میدهند، کوچک کردن جای زخم خطی باقیمانده بر روی سر به خاطر کاشت مو است. متخصصان این کلینیک، پیازهای موی موردنیاز را بهصورت یکبهیک در هر بار از ناحیه اهداکننده خارج کرده و سپس این پیازهای مو را به محل ایجاد زخم خطی پیوند بزنند. بهاینترتیب پیازهای مو میتوانند در محل کاشت جدید رشد کرده و علائم باقیمانده از عمل جراحی را پنهان کنند.

پزشک آنلاین
دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: