کد خبر: ۲۰۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 29
یکی از راهکارهای ساده برای از بین بردن عفونت ادراری مصرف آب نارگیل است، آب نارگیل با داشتن اسید لوریک، ضد باکتری و ضد میکروب است و می‌تواند عفونت ادراری که یکی از عفونت‌های شایع در خانم‌ها است را درمان کند

شفا آنلاین>سلامت>برای اینکه به اندامی مناسب دست پیدا کنید راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان به کار برد، یکی از راه‌های آسان برای داشتن اندامی مناسب مصرف کم خوراکی‌ها است.

به گزارش شفا آنلاین:  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

خانم‌ها نارگیل بخورند
خانم‌های زیادی به دلایل مختلف دچار عفونت می‌شوند که باعث بروز بسیاری بیماری‌ها می شود و آنها از آن احساس ناراحتی می‌کنند؛ خوب است بدانیم یکی از راهکارهای ساده برای از بین بردن عفونت ادراری مصرف آب نارگیل است، آب نارگیل با داشتن اسید لوریک، ضد باکتری و ضد میکروب است و می‌تواند عفونت ادراری که یکی از عفونت‌های شایع در خانم‌ها است را درمان کند.

آب نارگیل علاوه بر اینکه عفونت ادراری را برطرف می‌کند مشکلات کبدی، فشارخون، سنگ کلیه و بسیاری بیماری‌های دیگر را از بین می‌برد و نوشیدنی مناسبی برای فصل گرماست.

خواص مس چیست؟
در زمان‌های قدیم افراد از ظروف مسی بسیار استفاده می‌کردند اما متاسفانه به مرور زمان این ظرف جای خود را به ظروف دیگر چون چودن و تفلون دادند و بسیاری بیماری‌ها به خانه‌ها آمد، خوب است بدانید که مس دارای خواص ضد میکروبی، آنتی اکسیدان، ضد سرطانی و ضد التهابی است؛ نوشیدن آب نگهداری شده در ظرف مسی در اول صبح با معده خالی باعث بهبود عملکرد تمام ارگان‌ها و متابولیک بدن می‌شود، سعی کنید در پخت و پز از ظروف مسی بیشتر استفاده کنید و از خواص آن بهره ببرید.

رازی برای داشتن زندگی عاشقانه
زوجین دقت کنید برای اینکه زندگی زناشویی خوبی داشته باشید باید به برخی مسائل دقت کنید، به شوخی از کلمه طلاق استفاده نکنید و  به شوخی هم به همسرتان بی جنبه نگویید، توجه داشته باشید بعضی از جملات ممکن است برایتان ساده باشند اما بار منفی بسیاری دارند.

به شوخی حرف زن دوم را نزنید و به شوخی هم فحش و تمسخر نگویید؛ این را به یاد داشته باشید اول و آخر زندگی فقط همسرتان می‌ماند، نه بچه‌ها، نه پدر و مادر، به خاطر هیچکسی با همسرت بد نشوید، با همسرت که دوست باشی کل دنیا دشمنت بشوند کاری نمی‌توانند بکنند.

روشی برای کاهش وزن سریع
برای اینکه به اندامی مناسب دست پیدا کنید راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان به کار برد؛ یکی از راه‌های آسان برای داشتن اندامی مناسب مصرف کم خوراکی‌هاست، اما دقت کنید به هیچ وجه نباید وعده‌های غذایی را کم کنید، لذا برای کاهش اشتها می‌توان برخی مواد را استفاده کرد که حجم زیادی از معده را اشغال کنند و بتوان به کاهش وزن دست پیدا کرد.

مصرف 2 لیوان آب قبل از غذا، خوردن سفیده تخم مرغ، جویدن آدامس و بو کردن نعنا، مصرف آب همراه با چند قطره لیمو ترش، خوردن 2 عدد مغز گردو همراه با 1 لیوان آب راهی مفید برای کاهش اشتها است.

شب‌ها روی صورت نخوابید
چین و چروکی که در سطح پوست می‌افتاد به محض برخاستن از خواب، از بین نمی‌رود؛ به پهلو خوابیدن چین‌های بیشتری روی گردن، زیرچانه، گونه‌ها و لب پدید می‌آورد؛ حال برای آنکه بتوانید چین و چروک صورت را از بین ببرید صورتتان را با آب برنج بشورید، جالب است بدانید چینی‌ها و ژاپنی‌ها برای جلوگیری از چین و چروک، صورتشان را با آب برنج شستشو می‌دهند برنج را 20 دقیقه در آب خیس کنید و با آب آن صورتتان را بشورید، بعد از چند روز متوجه تغییرات پوستتان خواهید شد.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: