کد خبر: ۲۰۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 29
دولت اسکاتلند با اعلام اختصاص بودجه مازاد به مبلغ دو میلیون پوند در نظر دارد تا تعداد مادران بیشتری تشویق شوند که فرزندشان را برای مدت زمان طولانی‌تر با شیر خود تغذیه کنند
شفا آنلاین>تغذیه>دولت اسکاتلند از اختصاص بودجه بیشتر برای تشویق مادران به شیر دادن به نوزادانشان برای مدت زمان بیشتر خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، دولت اسکاتلند با اعلام اختصاص بودجه مازاد به مبلغ دو میلیون پوند در نظر دارد تا تعداد مادران بیشتری تشویق شوند که فرزندشان را برای مدت زمان طولانی‌تر با شیر خود تغذیه کنند.

آمارها نشان می دهد در یک سال گذشته ۶۳ درصد نوزادان در یک دوره زمانی از شیر مادر خود تغذیه شده‌اند اما نرخ تغذیه با شیر مادر تا شش هفتگی به ۴۱ درصد رسیده است.

در مجموع بررسی‌های انجام شده در اسکاتلند نشان می دهد سال گذشته نرخ تغذیه با شیر مادر در این کشور نسبت به دیگر کشورها پایین بوده است.

وزیر بهداشت اسکاتلند در این باره گفت: تغذیه با شیر مادر فوائد بلند مدت و کوتاه مدتی برای سلامت مادر و کودک به همراه دارد اگرچه برخی از مادران و فرزندان آنها برای انجام این کار با مشکلاتی روبرو می‌شوند.

به گفته وزیر بهداشت اسکاتلند ضروری است مادران در دوره زمانی تغذیه فرزندشان با شیر به خوبی مورد حمایت قرار بگیرند و اختصاص بودجه مازاد می تواند در رفع برخی از مشکلاتی که با آن روبرو هستند مفید باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: