کد خبر: ۲۰۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 26
بريد‌‌‌‌‌ه اي از مطالب حواد‌‌‌‌‌ث مربوط به د‌‌‌‌‌هه ٤٠ و ٥٠
چند روز قبل به ماموران شهربانی زاهدان اطلاع داده شد که اتومبیل جیپ متعلق به آقای عباس معماران از جلوی خانه وی به سرقت رفته است. چون احتمال داشت سارقان اتومبیل را از شهر خارج کرده باشند، جریان به ژاندارمری اطلاع داده شد.
شفا آنلاین>اجتماعی>دونفر تبعه آلمان که عازم پاکستان بودند، به اتهام ربودن اتومبیل جیپ در زاهدان زندانی شدند.

به گزارش شفا آنلاین:چند روز قبل به ماموران شهربانی زاهدان اطلاع داده شد که اتومبیل جیپ متعلق به آقای عباس معماران از جلوی خانه وی به سرقت رفته است. چون احتمال داشت سارقان اتومبیل را از شهر خارج کرده باشند، جریان به ژاندارمری اطلاع داده شد.

ماموران ژاندارمری میرجاوه اتومبیل مسروقه را که بین راه خراب شده بود، پیدا کردند و در صدد دستگیری سارقان برآمدند. ماموران ژاندارمری در چهار فرسنگی محلی که اتومبیل جیپ پیدا شد به دو خارجی که خود را در گودالی مخفی کرده بودند، برخورد کرده و آن‌ها را برای بازجویی به ژاندارمری منتقل کردند.


در بازجویی که از دو خارجی به عمل آمد، آن‌ها خود را شولهان آدلف و سون کواتو، تبعه آلمان معرفی و اعتراف کردند که چون قصد داشته‌اند به پاکستان مسافرت کنند و وسیله نداشتند، دست به سرقت اتومبیل جیپ زده‌اند. سارقان آلمانی با پرونده تحویل ژاندارمری استان شدند تا ترتیب تحویل آن‌ها به دادگستری داده شود.قانون پلاس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: