کد خبر: ۲۰۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 25
اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان است که رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد
شفاآنلاین>سلامت> یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید وسایل پزشکی شده است که زخم‌های بیماران را درمان می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین، اختراعات جوانان  نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان  است که  رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید  دستگاهی شده است که  در کمترین زمان  و به بهترین شیوه ممکن هرنوع زخمی را درمان  (Treatment)و از بروز عفونت در آن جلوگیری می‌کند.

مدیر این  شرکت دانش بنیان در خصوص محصول  ساخته شده در این شرکت گفت: موفق به تولید دستگاهی شده ایم که بیماران را درمان  و تمام عفونت هایی ممکن در یک زخم  را خارج می‌کند.

دستگاهی که عفونت های بدن شما را درمان می‌کند

وی ادامه داد:‌ این محصول در قالب یک دستگاه است که باید آن را  روی زخم قرار داد تا کار خود را انجام دهد و عفونت را از زخم بیرون بکشد.

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص چگونگی کار این دستگاه اظهار کرد: دستگاه دانش بنیانی که شرکت ما تولید کرده، دارای کیت‌ و پنس مخصوصی است که بر روی زخم قرار می‌گیرند و با فشاری که به زخم وارد می‌کند تمام ترشحات و عفونت‌های درون زخم  را از بین می‌برد و به خود جذب می‌کند.

وی با بیان اینکه این شرکت اولین تولید کننده دستگاه است، اظهار کرد: شرکت ما به عنوان اولین تولیدکننده این محصول در کشور می‌تواند به بیماران(patients) کمک بسیاری کند زیرا وجود عفونت و ترشح در داخل زخم  مشکلات متعددی را برای بیماران به وجود می‌آورد و  به جهت آنکه برای افراد، بیماری های عفونی  بوجود نیاید، این دستگاه تولید شده است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: